
Witamy ! |
---|
|
Trzeci napisał(a):u mnie od kilku miesięcy ani kropli wycieku z tego uszczelniacza z Agromy.
Satan napisał(a):mi ciekło ze 3 miesiące zanim sięrozleciało
Trzeci napisał(a):Jedź tylko zabierz bańkę z olejem i ustrojstwo do napełniania.
Ale z drugiej strony uszczelniacz za 4.30 i dwie godziny max roboty w kanale i spokój na dłuższy czas.
jrzeuski napisał(a):A mnie się dziś udało zdjąć łożysko z półosiWystarczyło ją dostatecznie długo spuszczać z impetem na chodnik aż pierścień spadł. Z chodnika niewiele zostało
kondi napisał(a):krótkie pytanko zaczeło mi cieknąć z uszczelniacza na wałku ataku jutro mam do zrobienia około 300km i sie zastanawiam cvzy da rade zrobić tyla bez zajechania mostu (z uszczelniacza cieknie nie leje sie strumieniem) czy odpuścić wyjazd
Ikis napisał(a):kondi napisał(a):krótkie pytanko zaczeło mi cieknąć z uszczelniacza na wałku ataku jutro mam do zrobienia około 300km i sie zastanawiam cvzy da rade zrobić tyla bez zajechania mostu (z uszczelniacza cieknie nie leje sie strumieniem) czy odpuścić wyjazd
Sądzę, że masz przytkany odpowietrznik mostu i to jest powodem wycieku. Udrożnienie to 10 minut ale po uzupełnieniu oleju te 300km przejedziesz. Co innego gdyby wyciek spowodowany był lużną nakrętką wałka atakującego. Wtedy bym się bał
Tylko, że ja go chciałem mieć w całości. I łożysko też. Celem akcji była wymiana denka bębna hamulcowego.Ikis napisał(a):zeszlifowuje się pierścień tak by zostało ok 0,5mm materiału i jednym udeżeniem przecinaka rozcina się pozostałą część. W trudnych przypadkach robi się to z 2 stron.
jrzeuski napisał(a):Tylko, że ja go chciałem mieć w całości. I łożysko też. Celem akcji była wymiana denka bębna hamulcowego.Ikis napisał(a):zeszlifowuje się pierścień tak by zostało ok 0,5mm materiału i jednym udeżeniem przecinaka rozcina się pozostałą część. W trudnych przypadkach robi się to z 2 stron.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość