Witamy !



Zawieszenie pneumatyczne do Frontery

Wszystko o przeróbkach Frontery

Zawieszenie pneumatyczne do Frontery

Postprzez romeo2600 » 18 gru 2011 21:38:47

Trzeci napisał(a):Przy takiej zamianie jak piszesz to jest ona opłacalna...



Ale w dalszym ciągu myśle o jakiś ulepszeniach,nie myślę już o silniku ale zawieszenia można jeszcze poprawić
Ostatnio edytowano 23 gru 2011 11:08:46 przez przemia, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Temat wyodrębniony z przeszczepu silnika
romeo2600
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez jrzeuski » 18 gru 2011 21:51:37

romeo2600 napisał(a): Ale w dalszym ciągu myśle o jakiś ulepszeniach,nie myślę już o silniku ale zawieszenia można jeszcze poprawić
Tak w kwestii formalnej to motasz Frotę pod kątem śmigania po czarnym czy po terenie? Bo przy zawieszeniu to są przeciwne kierunki.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Przeszczep silnika

Postprzez Arni » 18 gru 2011 22:03:12

romeo2600 napisał(a): Ale w dalszym ciągu myśle o jakiś ulepszeniach,nie myślę już o silniku ale zawieszenia można jeszcze poprawić

Sztywny mościk na sprężynkach? :wink:
Arni
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez romeo2600 » 19 gru 2011 22:54:40

jrzeuski napisał(a):
romeo2600 napisał(a): Ale w dalszym ciągu myśle o jakiś ulepszeniach,nie myślę już o silniku ale zawieszenia można jeszcze poprawić
Tak w kwestii formalnej to motasz Frotę pod kątem śmigania po czarnym czy po terenie? Bo przy zawieszeniu to są przeciwne kierunki.



I tu właśnie jest problem bo do jazdy w terenie i na co dzień

-- Dodano 19 gru 2011 22:54:40 --

Arni napisał(a):
romeo2600 napisał(a): Ale w dalszym ciągu myśle o jakiś ulepszeniach,nie myślę już o silniku ale zawieszenia można jeszcze poprawić

Sztywny mościk na sprężynkach? :wink:


Z tym to troche za dużo pracy i kłopotów. Ale mysle o zawieszeniu pneumatycznym aby w terenie można było szybko podnieść frotke
romeo2600
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez RudeBoy » 19 gru 2011 23:04:53

romeo2600 napisał(a):
Z tym to troche za dużo pracy i kłopotów. Ale mysle o zawieszeniu pneumatycznym aby w terenie można było szybko podnieść frotke


Jak to zamierzasz zrobić w przednim zawiasie pozostawiając niezależne zawieszenie?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Przeszczep silnika

Postprzez Arni » 20 gru 2011 19:58:15

Niezależne to nie znaczy że musi pozostać oryginalne. Niezależny zawias też można zmotac samemu, choć prościej jest most wstawić.
Arni
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez romeo2600 » 20 gru 2011 21:59:28

RudeBoy napisał(a):
romeo2600 napisał(a):
Z tym to troche za dużo pracy i kłopotów. Ale mysle o zawieszeniu pneumatycznym aby w terenie można było szybko podnieść frotke


Jak to zamierzasz zrobić w przednim zawiasie pozostawiając niezależne zawieszenie?


Myśle o wstawieniu poduszek pneumatycznych w miejsce odbojników gumowych,pompowanych sprężonym powietrzem
romeo2600
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez RudeBoy » 20 gru 2011 22:21:52

romeo2600 napisał(a):
Myśle o wstawieniu poduszek pneumatycznych w miejsce odbojników gumowych,pompowanych sprężonym powietrzem



Ciasno tam... ale może coś podpasujesz...
Ale powiedz mi chcesz całkiem z drążków skrętnych zrezygnować czy podusie mają tylko dać Ci możliwość regulacji wysokości zawiasu?
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Przeszczep silnika

Postprzez tomi » 21 gru 2011 06:28:21

odnośnie pneumatycznego zawieszenia
viewtopic.php?f=11&t=8450&start=20
TYLKO V8 !!!

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
tomi
Guru
Guru
 
Posty: 829
Obrazki: 0
Dołączył(a): 09 gru 2009 08:07:36
Lokalizacja: Mysłowice
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Sport 1996-1998

Re: Przeszczep silnika

Postprzez romeo2600 » 21 gru 2011 09:55:06

Ciasno tam... ale może coś podpasujesz...
Ale powiedz mi chcesz całkiem z drążków skrętnych zrezygnować czy podusie mają tylko dać Ci możliwość regulacji wysokości zawiasu?[/quote]

nie drążki chce zostawić,chodzi o możliwość podniesienia .Na samych poduchach zawieszenie mogło by być za twarde
romeo2600
 

Re: Przeszczep silnika

Postprzez tomi » 23 gru 2011 11:08:40

jeździłem na poduszkach mam je nawet w garażu (teraz inna koncepcja na całą frote z tyłu jeszcze większy wykrzyż z przodu też .... frota w całkowitej przebudowie)
praca ich jest taka: (nie mając stabilizatora z przodu bo to podstawa)
przy jeździe po drodze blokujesz wymianę powietrza między jedną a druga samochód jest bardzo stabilny zawieszenie chodzi płynnie na wybojach fajnie sie jeździ i można wysokość ustawiać
w terenie wyłączasz elektro zawór między nimi tak że wymieniają sie powietrzem
efekt masz lifta zawieszenie ładnie pracuje i przód zaczyna sie krzyżować
20110707016.jpg
20110707016.jpg (36.15 KiB) Przeglądane 878 razy

20110707022.jpg
20110707022.jpg (34.52 KiB) Przeglądane 878 razy

( na podkręconych drążkach frota ma lifta ale jej zawieszenie prawie wcale się nie krzyżuje) sprawność w terenie na pewno jest lepsza kiedy jedno koło wgniatane jest w nadkole
20110707020.jpg
20110707020.jpg (39.86 KiB) Przeglądane 878 razy

drugie samo wypycha się ku ziemi przez co nacisk na koła jest mniej więcej równy przez co nie tracimy trakcji
do układu oprócz poduszek potrzebne jest :
kompresor , włącznik wraz ze sterowaniem, elektro zawór - do stabilizacji
TYLKO V8 !!!

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
tomi
Guru
Guru
 
Posty: 829
Obrazki: 0
Dołączył(a): 09 gru 2009 08:07:36
Lokalizacja: Mysłowice
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Sport 1996-1998

Re: Zawieszenie pneumatyczne do Frontery

Postprzez bloodsuckin » 23 gru 2011 20:50:18

Tomi mógłbyś napisać od czego te poduszki?
Czy duże problemy ze zmotaniem takiego zestawu, czy po prostu montujesz w miejsce oryginalnych amorków?
Może masz jakieś dokładniejsze fotki, lub chociaż bez koła?
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
bloodsuckin
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 639
Obrazki: 6
Dołączył(a): 09 mar 2011 22:22:53
Lokalizacja: Konin
Pochwały: 3
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Zawieszenie pneumatyczne do Frontery

Postprzez tomi » 24 gru 2011 16:53:28

montujesz w miejsce amora
poduszka jest razem z amortyzatorem tak ze dalej go masz
poduszka to chyba volvo ale musze sprawdzić bo duuuuzo ich oglądałem zanim kupiłem tą odpowiednią cena jakies 120zł
TYLKO V8 !!!

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
tomi
Guru
Guru
 
Posty: 829
Obrazki: 0
Dołączył(a): 09 gru 2009 08:07:36
Lokalizacja: Mysłowice
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Sport 1996-1998

Re: Zawieszenie pneumatyczne do Frontery

Postprzez Arni » 25 gru 2011 17:13:43

Do ceny poduszek należałoby dodać jeszcze koszt kompresora, zaworów sterujących, węży....
Arni
 


Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron