| Witamy ! |
|---|
|
|

RudeBoy napisał(a):przemia napisał(a):Wymieniłeś kilka rzeczy które trzeba zrobić(nikt nie twierdzi że silnik wejdzie w miejsce oryginalnego bez przeróbek), ale gdzie tu argumentacja dla faktu że to gówniany pomysł? No chyba że argument że się trzeba dobrze do tematu przygotować teoretycznie, technicznie i finansowo to wg Ciebie gówniane podejście
Czytaj ze zrozumieniem a nie to co chcesz wyczytać.
RudeBoy napisał(a):Z froty longa rajdówki się nie zrobi choćbyś nie wiem co robił.
RudeBoy napisał(a): Motanie takiego motoru do Froty gdzie ta przeróbka wiążę się z gigantyczną ilością modyfikacji dla zyskania kilku sekund jest po prostu bez sensowna. Lepiej włożyć trochę słabszy ale lżejszy silnik który nie wygeneruje pierdyliarda problemów przy jego wkładaniu i auto nie będzie ważyć 3 ton z czego 70% masy przypadnie na sam nos.
RudeBoy napisał(a):Ale co mi pokażesz dakarowe pajero?
No nie żartujPrzecie to z pajero to ma tylko nazwę wspólną nic absolutnie nic więcej.
RudeBoy napisał(a):
Ale znajdź ten artykuł podniesiesz przy okazji swój poziom też... bo poczytasz o rajdówkach dakarowych...
RudeBoy napisał(a):Na prawdę nie ma co rajdówki z dakaru stawiać za wzór do naśladowania przy motaniu Froty...
RudeBoy napisał(a):I błagam nie jedzmy se tak po rajtkach bo na prawdę nie chodzi mi o to by kogokolwiek obrażać i zakładam, że Tobie też.
Za to każda dyskusja cieszy!

przemia napisał(a):Wymieniłeś kilka rzeczy które trzeba zrobić(nikt nie twierdzi że silnik wejdzie w miejsce oryginalnego bez przeróbek), ale gdzie tu argumentacja dla faktu że to gówniany pomysł? No chyba że argument że się trzeba dobrze do tematu przygotować teoretycznie, technicznie i finansowo to wg Ciebie gówniane podejście
przemia napisał(a):To zacytuj proszę mnie ograniczonemu umysłowo debilowi który nie umie odczytać ze zrozumieniem Twoich postów, w których to napisałeś że np: zakładanie silnika z Audi jest nielogiczne bo mocowanie trudno zrobić, komputer boi się wody, za ciasno w komorze silnika itd...
przemia napisał(a):Czy taki kontr argument zaspokaja Twoje mniemanie na ten temat?: http://www.youtube.com/watch?v=y1SHAX88suI
przemia napisał(a):Nie wiem czy wiesz, ale Audi A8 waży ok 1700kg - mniej więcej tyle co Frota B long, a więc mniej niż Frota A. O ile może być cięższy aluminiowy V8? 100kg? To gdzie te 3 tony o których piszesz?
przemia napisał(a):Nie wiem co wg Ciebie oznacza gigantyczna ilość modyfikacji. Jeśli mieszka się w bloku i nie ma garażu to modyfikacje na własną rękę są praktycznie nie możliwe, a wykonanie tego w serwisie ogromnie drogie i muszę Ci rację przyznać że to problem. Ale jeśli garaż się posiada i ma trochę pojęcia to można zrobić taką wymianę samodzielnie. A zamiana silnika który ma ok 116KM i 240Nm momentu obrotowego na 300KM i 450Nm( w przypadku A8 w serii) da więcej niż kilka sekund na czasówce i sprawi że silnik zawsze będzie miał siłę oczyścić koła w błocie nawet na większych biegach(oczywiście po odpowiednim dopasowaniu elementów przeniesienia napędu - ale myślenie nie boli).
przemia napisał(a):Widzisz wszystko zależy od posiadanej wyobraźni. Może kiedyś spotkamy się na żywo to pokażę Ci mojego sporta który coraz mniej Fronterę przypomina i w jego skład wchodzą części z różnych samochodów mimo iż na Dakar się nie wybieram... no może Drezno-Wrocław...
przemia napisał(a):Widzisz gdybym nie czytał tego artykułu to bym się nie wypowiadał na tematy o których i tak mam małą wiedzę.
przemia napisał(a):RudeBoy napisał(a):Na prawdę nie ma co rajdówki z dakaru stawiać za wzór do naśladowania przy motaniu Froty...
A z czego mam brać przykład? Zawsze mnie uczyli żeby brać przykład z najlepszych...
przemia napisał(a):Nie zamierzam sobie z Tobą skakać do gardeł, dyskutuję na zbliżonym poziomie. Cenię konstruktywną krytykę która nie boi się kontrargumentów, a nie z hasłami: gówniane, bez sensu, debilne, śmieszne itd...

poddaję bo już mi brak argumentów, choćby dla potwierdzenia lub zaprzeczenia masy silnika V8 rzędu 400kg lub więcej bo nie mam możliwości zweryfikować posiadanej przez Ciebie wiedzy...

RudeBoy napisał(a):heh... może kiedyś przy browcu pogadamy.. bo tu widzę za dużo nadinterpretacji i agresji...

przemia napisał(a):
Masz czas to zapraszam, siedzę dziś do późna w garażu i lubię lecha

Arni napisał(a):...PS. Proponuje oczyścic temat z bezsensownego spamu bo sie powoli połapać nie idzie o co tu chodzi. To dział techniczny więc piszmy konkretnie na temat albo wyjazd do Hyde Parku sie żalić.

Arni napisał(a):Dodatkowo wentylator na chłodnicy z przodu w takim syfie własnie jak na zdjęciach ( a jeźdzzłem tam ) poszedł z dymem, alternator z resztą też padł z powodu konsystencji tego gówna w którym topilismy auta

Ale elektryczny czy wisko?Arni napisał(a):Dodatkowo wentylator na chłodnicy z przodu w takim syfie własnie jak na zdjęciach ( a jeźdzzłem tam ) poszedł z dymem

przemia napisał(a):
Arni przecież RudeBoy twierdzi że pisał same konkrety. Jak już coś to moje posty wywalcie...

RudeBoy napisał(a):przemia napisał(a):
Arni przecież RudeBoy twierdzi że pisał same konkrety. Jak już coś to moje posty wywalcie...
No już nie zaczynaj


romeo2600 napisał(a):Witam.Jeżeli twierdzicie,że zwiększanie mocy w aucie nic nie daje to się mylicie.Ja mam we frocie silnik 3.0 omegi i teraz można tyn autem jechać a nie kulać się.Przyspieszenie ma zabójcze.Nie mierzyłem jaki czas do setki ale wciska w fotel.Prawdą jest że w rajdach przeprawowych to torpeda nie jest po prostu masa auta choć silnik cięższy chyba nie jest.

Pewnie dlatego ciężko pojąć, co Tomiemu da zmiana na V8 poza paleniem 4 butów na czarnym.
jrzeuski napisał(a):(...) Pewnie dlatego ciężko pojąć, co Tomiemu da zmiana na V8 poza paleniem 4 butów na czarnym.
Nie mardzo rozumiem to oranie przez diesla...jrzeuski napisał(a):W terenie duża benzyna lepiej sobie radzi bardziej ze względu na większy moment i elastyczność, które przychodzą z pojemnością. Diesel te cechy ma w standardzie i będzie orał jak należy(...)
Mam porównanie np. moje 2.8, a następnie 3.1 kontra XJ 4.0... Niestety 




Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość