| Witamy ! |
|---|
|
|
romeo2600 napisał(a):ja mam silnik 3.0 już w aucie,podłączone ale czekam na elektryka który podłączy zasilanie na kompa bo sam nie chce tego robić żeby coś nie zepsuć




artur67 napisał(a):romeo2600 napisał(a):ja mam silnik 3.0 już w aucie,podłączone ale czekam na elektryka który podłączy zasilanie na kompa bo sam nie chce tego robić żeby coś nie zepsuć
gratulacje

Jasne, że 2.0 potęgą nie jest, ale jeszcze nie widziałem, żeby komuś na reduktorze nie starczyło pary pod górkę czy w błocie.

jrzeuski napisał(a):A mnie strasznie interesuje o co Wam chodzi z tą mocą. Gdzie wy jeździcie, że jej brakuje? Reduktora nie używacie czy co?Jasne, że 2.0 potęgą nie jest, ale jeszcze nie widziałem, żeby komuś na reduktorze nie starczyło pary pod górkę czy w błocie.
jrzeuski napisał(a):A mnie strasznie interesuje o co Wam chodzi z tą mocą. Gdzie wy jeździcie, że jej brakuje? Reduktora nie używacie czy co?Jasne, że 2.0 potęgą nie jest, ale jeszcze nie widziałem, żeby komuś na reduktorze nie starczyło pary pod górkę czy w błocie.


artur67 napisał(a):Wymieniac, to na większy

maciar napisał(a):To dopiero sj samurai ma dosyć 1,0 ,1,3


A to nie jest czasem kwestia wody zachlapującej kable/kopułkę/świece? :niewiem: W każdym razie jak któryś gar zaczyna kiepsko palić to na pewno czuć to bardziej przy 2.0 niż 2.5 czy 4.0 :mrgreen:SKODA76 napisał(a):po wjeździe w kałużę wyjazd jest z zadyszką

oposs napisał(a):Ciekawa teoria. Możesz dokończyć i podać jaki wrzucany jest max silnik?
Edit: ale mówimy o jeździe w terenie?


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość