SKODA76 napisał(a):Kupuj, dobrze by było żebyś to wypróbował też w terenie, czy się nie zetrze zbyt szybko

Kupiłem 4 szt

Zobaczymy czy są coś warte
bloodsuckin napisał(a):Moim zdaniem w terenie może być problem z utrzymaniem ów podkładki w osi sprężyny. Chyba, że jakoś to zamocujesz, cena całkiem ciekawa

W moim przypadku nie powinno być z tym problemów, nie robię takich wykrzyżów autem żeby wypadły
jrzeuski napisał(a):Za mała średnica. Ja zdobyłem większe, ale w terenie się nie sprawdzają. Frota je rozgniata na miazgę przy wyskokach.
Dopiero raz udało mi się oderwać Frotę od ziemi, więc może wytrzymają troche dłużej

Średnica teoretycznie odpowiednia, mam Sporta więc, również teoretycznie, tył jest lżejszy niż w longu

a co za tym idzie, teoretycznie powinny trochę dłużej wytrzymać jak u Ciebie

Chyba za mało razy teoretycznie użyłem
STRUNA napisał(a):Kamil mi dał kiedyś podkładki z poli... coś tam. skutkowało to dobrym liftem, trochę zesztywniało auto, wykrzyż się zwiększył w zakresie ale po końcach już niepracował wcale. niby to dobre rozwiązanie bo tanie ale jak szukamy najlepszych w terenie i najbezpieczniejszych na drodze rozwiązań to nic nie zastąpi 2"-5" calowych sprężyn i amorów.
Właśnie o lift mi chodzi, wykrzyż w moim przypadku to sprawa drugorzędna albo nawet trzeciorzędna

Jeśli uda mi się auto podnieść choć o te 3-4 cm bez strat na prowadzeniu to wydaje mi się że warto

Nawet jeśli miałyby wytrzymać nawet miesiąc czy dwa

Na początek założę po jednej na dole i zobaczymy jak sie auto będzie zachowywać, doznania opiszę

Odbiorę autko od malowania to je założę, urlopu powinno wystarczyć

Była Vectra A 2,0 c20ne 2000 GT Limyted Edyszyn 95':(
Była Frontera A 2,0 x20se Sport 95', LSD, BF Goodrich All terrain...

Jest Renault Scenic 1,6 16v 2000r, bez liftu i wyciągarki
