Witamy ! |
---|
|
Tyle to chyba w ASO, bo w normalnym sklepie 1/10 tego.dragonblade napisał(a):pasek 780 zeta .
To już chyba wiem czemu mój tak skrzypi Mówisz, żeby przewiercić i wstawić kalamitkę? Może spróbuję, tylko powiedz jak go najprościej wykręcić z silnika.Krzychu napisał(a):Moje wnioski to : - - brak smaru ! - moim zdaniem z tego powodu doszło do starcia plastikowych tulei oraz elementów obudowy.
mizsio napisał(a):warto tez zadzwonic tu - http://www.stachowiak.pl, szybciej i taniej niz w inter cars w wawie...
No i historia się powtórzyła. Z tą różnicą, że tym razem pasek nie spadł, więc tak sobie jeździłem szlifując go o wewnętrzną bieżnię łożyska, która została w silniku przykręcona śrubą. Ktoś mi zwrócił uwagę na dziwny pisk, który zbagatelizowałem, bo już wcześniej piszczał mi napinacz. Aż postanowiłem zajrzeć pod maskę i się upewnić. Widok Na szczęście rolka spadła tak, że zaklinowała się między akumulatorem a rurą intercoolera, więc jej nie zgubiłem. Jakim cudem nie spadł pasek Drugi fart polegał na tym, że pasek tarł zewnętrzną stroną, więc go nie uszkodziło, tylko strasznie piszczało.jrzeuski napisał(a):Edit: łożysko wstawione, rolka skręcona śrubami M6 i zamontowana w silniku. Kręci się pięknie, zero bicia. Drugie łożysko trafiło na półkę. Bieżnie tego co się rozsypało też zachowałem, bo idealnie się nadają do wbijania nowego łożyska w rolkę. Licznik spisany
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości