Witamy ! |
---|
|
Na górze raczej nie, ale na dole czasem łeb śruby wejdzie w wahacz i nie ma jak wtedy klucza założyć (chyba, że ma się nasadkę bez ściętych krawędzi). Pozostaje szlifierka i nowa śruba.Prorok78 napisał(a):Krotko spytam w temacie - czy wymieniajac sworznie (dol + gora) moge trafic na jakies 'niespodzianki'??
Nie wiem czy nie za mały, bo sworznie są spore, dużo większe niż w płaszczakach. Zawsze jednak pozostaje metoda tradycyjna, czyli naparzanie młotem w wahaczczy taki sciagacz da rade ?? http://www.narzedziowy.com.pl/16157_YAT ... f89570905e
jrzeuski napisał(a):Na górze raczej nie, ale na dole czasem łeb śruby wejdzie w wahacz i nie ma jak wtedy klucza założyć (chyba, że ma się nasadkę bez ściętych krawędzi). Pozostaje szlifierka i nowa śruba.Prorok78 napisał(a):Krotko spytam w temacie - czy wymieniajac sworznie (dol + gora) moge trafic na jakies 'niespodzianki'??Nie wiem czy nie za mały, bo sworznie są spore, dużo większe niż w płaszczakach. Zawsze jednak pozostaje metoda tradycyjna, czyli naparzanie młotem w wahaczczy taki sciagacz da rade ?? http://www.narzedziowy.com.pl/16157_YAT ... f89570905e
Nie ma obawy. Jak zbijesz sworznie, to odchylisz zwrotnicę i dostęp będzie, żeby odkręcić sworzeń od wahacza.Prorok78 napisał(a):Martwie sie o co innego - na moje oko na 100% przeszkodzi oslona przegubu... i co wtedy ? W sensie jak to obejsc ?:)
Jest: wbić młotkiem, żeby się zaklinował. Inaczej może nie dać się przykręcić nakrętki, bo się będzie obracał. Choć bywa, że nakrętka sama "wciągnie" i zaklinuje sworzeń. Chyba nie ma na to reguły, więc najlepiej profilaktycznie potraktować go młotkiemProrok78 napisał(a):A jak z montazem nowych ? W sensie - zakladam, zakrecam i same wskocza na miejsce dociagane nakretka, czy jest jakis sposob na wsadzenie ich na miejsce i dopiero wtedy zakrecac ?
czy taki sciagacz da rade ?? http://www.narzedziowy.com.pl/16157_YAT ... f89570905e
Ciężko schodzą tylko za pierwszym razem, jeśli samochód przez lata był użytkowany tylko na asfalcie. Jak zaczniesz jeździć w teren, to nie zdążą się mocno zapiec między wymianami: sworzni, osłon przegubów, tulei wahaczy, łożysk kół i półosi, przegubów, półosi, przednich mostów* (niepotrzebne skreślić w zależności od dokonanych zmot i stylu jazdy)Prorok78 napisał(a):Wole sie zaopatrzyc profilaktycznie w taki tool i miec na przyszlosc niz z mlotkami sie tylko awic....
Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości