Witam,
Jestem w trakcie montowania alarmu do mojej Ukochanej 

 - Niby wersja LImited, wszystkomajaca a jedyne czego nie ma to fabryczny autoalarm:) Centralny nawet jest orginalny a alarmu niet 

No ale do rzeczy - wydumalem ze najlepsze miejsce do polapania wiekszosci kabli i sygnalow bedzie dol lewego slupka (pod bezpiecznikami)... dobralem sie tam i przerazilem.... Miliony kabli i setki wtyczek...

 Nie jest to pierwszy alarm jaki montuje, z Oplem tez juz mialem kilka lat temu do czynienia ale tam to bylo prostsze 

 Mam wszystko pomontowane 'mechanicznie' - pozostalo to tylko podpiac 

 No wlasnie...Czy jakas dobra dusza moze podpowiedziec kolory i lokalizacje kabelkow ?:)
- kierunkowskazy (prawy i lewy)
- krancowka drzwi
- stale +12
- +12 po stacyjce
- otwarcie/zamkniecie centralnego
- sygnal klapy bagaznika (ten co zaswieca lampke z tylu)
- obwod rozrusznika i zasilania stacyjki (oba ida do rozciecia przekaznikami)
- sterowanie szyb (gora/dol)
I jeszcze jedno pytanie - mialem kiedys Calibre (nie smiac sie - to bylo dawno) 

 - tam jak zakladalem alarm, dalo sie puscic sygnal (chyba z centralki, albo z centralnego zamka- nie pamietam) na szyby - w ten sposob ze po usbrojeniu alarmu i tym samym po zamknieciu centralnego, szybki jechaly calkiem do gory....  Moja centralka - ktora mam teraz ma mozliwosc podania sygnalu 17sec po zazbrojeniu - wlasnie do domykania szyb - tylko gdzie to podlaczyc ?:)
Sprawa troche pilna bo autko stoi bez deski na parkingu a w srodku kuuuupa kabli 
