| Witamy ! |
|---|
|
|


SKODA76 napisał(a):Fajne żeby jeszcze tych wypadających kierunków się pozbyć






przemia napisał(a):(...) A układ lamp... mój diagnosta powiedział że mi nie zrobi przeglądu bo mam 4x4... więc co oni wiedzą?







Pawel napisał(a):Co to za rolki i co to za diagnosta...![]()
Zapytałeś czy jeżeli przepcha samochód przez rolki to będzie ok...




jakies 2 godziny i zamątowane,zderzak to juz schodziło troche,na wycinaniu i pasowaniu szczegółów,żeby nigdzie nie ocierało,noi jakiś wygląd żeby był,zderzak i przedni gril wykonany z blachy 3 mm,nie robiłem żeby był plastik-fantastik z wiadrem szpachli i miał sie rozsypać przy spotkaniu z czymś w terenie,tylko żeby troche posłurzyło,a co do szpachli to poszło mi może 10g,na niedolanie spawu,padło na lampy z golfa,bo jako jedyne są przykręcane pod kątem,myślałem dan soczerkami z Audi B80,ale to już rzeżba i lampy i kierunki i spory koszt samych lamp,te z golfa 120zł z przesyłką,błacha akrusz 150zł,troche drutu,co2 i pradu,koszt taki jak jedna soczewka,a roboty mniej,a materiału starczy jeszcze na tylni,ale to wiosną.
lgrz69 napisał(a):Przepraszam, że się wcinam w temat. Jestem szczęśliwym posiadaczem frotki A Sport (benzyna 2,0) i pojawił się problem z orurowaniem. Nabyłem takie na Alle... w super stanie, ale jak przyszło do montażu to się okazało, że żadna śruba ze standardowym gwintem metrycznym nie wkręca się w ramę. Nie chcę kombinować i nie wiem jaki oryginalnie był tam gwintMożecie coś podpowiedzieć? A może trzeba przegwintować?

jrzeuski napisał(a):lgrz69 napisał(a):Przepraszam, że się wcinam w temat. Jestem szczęśliwym posiadaczem frotki A Sport (benzyna 2,0) i pojawił się problem z orurowaniem. Nabyłem takie na Alle... w super stanie, ale jak przyszło do montażu to się okazało, że żadna śruba ze standardowym gwintem metrycznym nie wkręca się w ramę. Nie chcę kombinować i nie wiem jaki oryginalnie był tam gwintMożecie coś podpowiedzieć? A może trzeba przegwintować?
Młotek+przecinak i w ten sposób pozbyć się nakrętek wspawanych w ramę. Następnie kupić jak najmocniejsze śruby M12 z nakrętkami, wspawać nakrętki i przykręcić kangura. Można też spróbować wcisnąć M14, ale wtedy trzeba trochę otwory rozwiercić. Zamiast wspawywania nakrętek w ramę (kiepski dostęp jest) można im dospawać kwadratowe podkładki, żeby się klinowały w ramie i nie obracały przy wkręcaniu śrub.
PS. Ja mam teraz śruby M12 z nierdzewki i jak dotąd wytrzymują. Poprzedni kangur trzymał się na słabych śrubach M10 i odfrunął po akcji kinetykiem.


To normalka po tylu latach, ale wcale mocno trzymać nie muszą. Byle kangur nie spadł na glebę pod własnym ciężarem. Tam przede wszystkim działają siły ścinające, więc to śruba musi być mocna.JJKILLER napisał(a):gwinty w ramie słabo trzymały
Udało ci się wepchnąć klucz i przytrzymać nakrętkę na wewnętrznej śrubie?to jeszcze od środka skontrowałem dodatkowymi nakrętkami.

Ja mam teraz śruby M12 z nierdzewki i jak dotąd wytrzymują


jrzeuski napisał(a):Udało ci się wepchnąć klucz i przytrzymać nakrętkę na wewnętrznej śrubie?Byłbyś chyba niezłym ginekologiem


Też tak kombinowałem jak mi spaw na nakrętce puścił tylko potem nie mogłem śrubokręta wyjąć bez poluzowania śrubyJJKILLER napisał(a):Jak już śruba złapała nakrętkę to wystarczyło kontrować śrubokrętem między nakrętką a bokiem ramy


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości