Balkandriver napisał(a):POPO - z ustrojstwem za katem na wydechu możesz dać sobie spokój. Wężyk tam spada, to fakt, trzeba go zacisnąć, bo fabrycznie jest tylko wsunięty, ale on nie ma żadnego wpływu na temperaturę - przerabiałem u siebie.
Podejrzewam, że masz jednak zły termostat, o zbyt niskim punkcie otwarcia.
Paweł dobrze pisze - na zimę otwarcie w 88`C.
A propos elektrozaworków - czyżbym widział moje zdjęcie![]()
(To do Pawła)
Ja stawiam na termostat. Wszelkie inne usterki powodują zwykle podwyższenie temp pracy silnika.
BALKANDRIVER
Malo prawdopodobne ze wszytskie 4 termostaty by sie blokowały

przy okazji dwa napewno maja napisane 85*, Innych w bielsku nie dostane (IC, Fota, Partner części, itp) nie maja innych i tak piszą w programach ze to 83*, a na termostacie jest nabite 85*
Porblem polega na tym że ja przyslonie chłodnice to wtedy wszystko śmiga idealnie tzn termostat otwiera ogrzewanie działa nawet przyspieszacz/podgrzewacz/ssanie sie wyłacza
Poprostu nie idzie go zagrzac do temperatury pracy bez zasłaniania

oki spróbuje poszukac jeszcze tego termostatu 88* i wymienie te 20-30zł mnie już nie zbawi
