Witamy !



[A] Klamka tylna

[A] Klamka tylna

Postprzez kamyk6666 » 20 sty 2008 08:53:41

Poszukuje klamki zewnętrznej do tylnych drzwi, po stronie kierowcy,frontera a, long , 1992 rok.
Pomóżcie, bo mnie jusz trafia jak mam otwierać drzwi od wewnątrz :evil:
kamyk6666
 

Postprzez Ewa » 20 sty 2008 11:58:35

Skontaktuj się z kolegą Fazim
Avatar użytkownika
Ewa
Fanatyk
Fanatyk
 
Posty: 563
Dołączył(a): 02 paź 2007 16:16:59
Lokalizacja: Augustów
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Postprzez galaxy » 21 sty 2008 14:00:54

hej , wiem jak to może wkurzać bo sam jak kupiłem pół roku temu frotke to nie miałem żadnej klamki w tylnych drzwiach i otwierałem wszystkim jak ze mną jechali jak lokaj :) , moge doradzić że klamki pasują też od wersji B bo sam takie kupiłem na ebaju i stroją różnią sie troszkę bo są gładkie a oryginalne sadząc po przednich były takie chropowate.
galaxy
 

Postprzez piotrul » 21 sty 2008 14:16:31

Czy na pewno mówisz o klamkach zewnętrznych ?
piotrul
 

Postprzez galaxy » 21 sty 2008 16:06:18

tak na 100% chodzi o klamki zewnętrzne na dowód podam Ci linki do zakupionych przeze mnie klamek :

http://tiny.pl/pvs6

http://tiny.pl/pvsb
galaxy
 

Postprzez piotrul » 22 sty 2008 13:53:48

Spoko, nie to żebym nie wierzył. Ale pamiętam jak temat był wałkowany na forum rajdy i skończyło się na tym, że na bank nie pasuje.
piotrul
 

Postprzez galaxy » 22 sty 2008 14:22:30

przyznam sie że nie znam tego tematu że nie pasują ja założyłem pasują idealnie różnica jest faktycznie ale nieistotna bo moje stare połamane klamki przykręcane były wewnątrz śrubami czyli klamka miała w sobie gwint a w nią była wkręcana śruba na klucz 10, a ta nowsza klamka od B wersji ma śrubę (wystaje z niej gwintowany prent) i po prostu musiałem użyć nakrętek, co nie wpływa dosłownie na nic, ba nawet wiem czemu zmienili mocowanie , ponieważ starych klamek nie mogłem odkręcić bo śruby pordzewiały w gwintach i jak chciałem je odkręcić to od razu wszystko mi sie obracało bo gwintowana tulejka która była zatopiona w klamce od razu sie w niej obracała, także trzeba było klamki wyrwać po chamsku i pozostałe śruby z tulejkami zardzewiałe trzeba było wykręcać za pomocą obcęgów i nasadowej sztorcowej 10'tki i WD40 :)

ps. sorka za moją terminologie (śruby, prenty, 10'tki) ale ja nie jestem specjalistą w tych rzeczach

ps. moge zrobić foto tych klamek B założonych do A jak trzeba ...
galaxy
 


Powrót do Nadwozie, rama



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość