| Witamy ! |
|---|
|
|



Pawel napisał(a):... A słyszał ktoś o ataku... wiosny lub jesieni...
drwalniczek napisał(a):Pawel napisał(a):... A słyszał ktoś o ataku... wiosny lub jesieni...
Atak wiosny....to chyba wtedy jak kobiety zdejmują te długie płaszcze i ubierają coś krótszego...



sylwian70 napisał(a):.Parkuję pod chmurką i będę miał bardzo duże problemy przy temperaturach poniżej zera.Oj przydałby się domek dla froci.Pozdrawiam.


brum napisał(a):jrzeuski napisał(a):chociaż je akurat można zapiąć w czasie jazdy tylko trzeba najpierw wszystkie koła zblokować hamulcami na chwilę.
I wtedy będzie tylko trryyy i jeb, i albo będą ok albo nie.

kondi napisał(a):widzimy że mamy do pokonania dłuuugą zaspe i teraz pytanie jak ją ugryźć lepiej z rozpędu czy powoli i potrochu ????

jrzeuski napisał(a): dokopią się do twardego gruntu.


jrzeuski napisał(a):brum napisał(a):jrzeuski napisał(a):chociaż je akurat można zapiąć w czasie jazdy tylko trzeba najpierw wszystkie koła zblokować hamulcami na chwilę.
I wtedy będzie tylko trryyy i jeb, i albo będą ok albo nie.
A niby czemu ma być trryyy? Nawet jak się szybko sprzęgło się puści to i tak koła mają sporą bezwładność a jak jest ślisko to tym bardziej szybko się nie rozpędzą z powrotem.




jrzeuski napisał(a):Pewnie, że wiem![]()

zielaq napisał(a): ...
Jednak jedynym mankamentem jest to że w środku nie mogę dogrzać jej (nagrzewnica - <dupa>) i od środka wszystko zamarza.




nestor napisał(a):zielaq napisał(a): ...
Jednak jedynym mankamentem jest to że w środku nie mogę dogrzać jej (nagrzewnica - <dupa>) i od środka wszystko zamarza.
Pewnie masz połączony parownik od gazu równolegle do nagrzewnicy. Tak gazownicy robią, bo taki przyjęli standard dla wszystkich samochodów, a nie tylko tych, które mają zawór na nagrzewnicy.
Przełącz połączenie na szeregowe i będziesz miał ciepło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość