Dziś wymieniałem olej w skrzyni i mostach. I tak przy okazji tematu bo rzeczywiscie nie mozna sie połapać bo co chwile co innego pisze. A może sie przydać dla tych co tego jeszcze nie robili.
Frontera A Sport - skrzynia jest połączona z reduktorem. W zwiąku z czym mają WSPÓLNY olej, i upuszcza się go JEDNYM korkiem. Tak samo do nalewnia oleju w Sporcie służy tylko JEDEN korek.
http://img812.imageshack.us/img812/7297/zdjcie379.jpg Do tego wszystkiego idzie olej silnikowy 10W40 w ilości 4l w sumie (przy 4l zaczynało się przelewać już przez korek wlewowy i tak zostawiłem. Nie wiem jaką ilosc podaje instrukcja ale wiecej na pewno nie). Niestety do zalania skrzyni jest potrzebna strzykawa do oleju...bez niej będzie bardzo ciężko.
Nie potrzeba kanału żeby powymieniać oleje w skrzyni i mostach.Do przedniego mostu aby poodkręcać korki potrzebne są kwadratowe końcówki, takie jak z klucza-grzechotki ale są 2 rozmiary, w tylnym są odkręcane na zwykłe klucze płaskie/oczkowe