zulu_mike napisał(a):a w sobotę poligon

Przyjechałbym popatrzyć, ale raczej nie zdążę zdobyć nowego przedniego mostu i wymienić. Szumeksy załatwiły fabryczny most na pierwszym podjeździe, na którym wykrzyżu zabrakło, gdy Frota szła pełnym butem

Zobaczymy jak sobie da radę po zapodaniu mostu od B

Sprzęgiełka już zmotane, bo chińskie manuale zwykłych MT nie wytrzymywały

W zapasie jest jeszcze opcja założenia hubów od B
W każdym razie szumeksy 33" to dla Froty masakra (mniejsze zresztą też są bezlitosne dla przedniego mostu). Ale po błotach idą cudnie

Młócą tak, że na reduktorze pary silnikowi zaczyna brakować, nie ma mowy o przejściu na 3 biegu, co było u mnie normą na BFG MT. Dwójka i to na pełnym bucie musi być. O spalaniu to przez grzeczność nie wspomnę, ale ostatnio do dystrybutora nie dojechałem...