Wtyczki przepniesz i oczywiście, jeżeli 6 gar odpali to problem będzie ze sterowaniem wtrysku, czyli to co pisałem wcześniej.
Jeżeli jednak gar nie odpali, (a zakłądam, że ma iskrę) to wtryskiwacz do sprawdzenia. Też można go wyjąć i zamienić miejscami

Edit,
teraz zauważyłem że:
Zaznaczę jeszcze , że gar nie pali zarówno na benzynie jak i na gazie...
Jeżeli tylko jest iskra, to jestem pewien że jest zwalone sterowanie wtryskiem - czyli rozwalone połączenie kabel ecuPB-ECU_LPG-wtrysk.
Jeżeli byłby wywalony wtryskiwacz PB, to by na gazie dobrze chodził.
Możesz wziąść omomierz i odpiąć wtyczkę od wtrysku i zmierzyć ciągłość połączenia do konkretnego pinu we wtryczce ECU. We wtyczce będzisz miał po 2 piny na każdy gar dotyczące sterowania wtryskiem PB, in i out, przerwa będzie na którymś z nich.
Jaki masz sterownik LPG?