Witamy !



[B 3.2] Brak wolnych obrotów

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 09 lip 2012 13:32:26

Jak ci sie to dzieje tylko na zimno to olej, szkoda twojej kasy.
Ja mam zasade, że na zimno jadę bardzo delikatnie, szczerze, to nawet nie wiem jak mój silnik jedzie powyżej 3 tys obrotów na zimno.....może też go przytyka?? ;P

BTW. Musze się zebrac i wymienić termostat....teraz co prawda przy tych upałach nie boli to bardzo, ale jednak wnerwia.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 09 lip 2012 19:23:40

Nie zrobilme jednej rzeczy, odplailem silnik od razu na LPG, poszedl od razu bez zajakniecia wiec to cos z ukladem paliwowym jednak.

Zmienilem filtr paliwa zobacze jutro rano jak bedzie smigal.
Powodzenia przy termostacie :)
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 10 lip 2012 23:00:32

O widzisz, filtr paliwa, też wymienie.....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 12 lip 2012 07:05:55

kurde jestem w kropce, zwalilem bak i to nie pompa , podlaczam ja i ona pompuje paliwo ..... :(((( WTF
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez brum » 12 lip 2012 07:17:10

Może dawać za słabe ciśnienie.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 12 lip 2012 07:48:28

nie mam manometru ale trudno jest mi zatkac rurke palcem jak dzial pompka, druga sprawa czy pompka wlacza sie za kazdym razem jak wlacza sie zpalon ?
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez jrzeuski » 12 lip 2012 07:52:38

nesfor napisał(a):nie mam manometru ale trudno jest mi zatkac rurke palcem jak dzial pompka,
Czyli raczej sprawna. Poszukaj zaworu przelewowego, bo może się nie domyka. Powinien być tam, gdzie się zaczynają przewody powrotu paliwa do baku.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 12 lip 2012 08:13:06

a co z praca pompka, powinna pracowac non stop ?
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez brum » 12 lip 2012 08:33:44

Zaczyna w momencie kręcenia.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez jrzeuski » 12 lip 2012 10:20:07

brum napisał(a):Zaczyna w momencie kręcenia.
Znaczy się dostaje sygnał z czujnika położenia wału? :niewiem: Bo na pewno nie ze stacyjki czy rozrusznika.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez brum » 12 lip 2012 12:53:37

Tak z czujnika. No chyba że w 3.2 jest inaczej.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 12 lip 2012 15:05:40

Jeszcze można by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, zacisnąć klamerkę na wężyku powrotnym i sprawdzić czy jest lepiej.

MIalem tak w Galancie, ze puszczał mi ten zawór, i np. rano musialem kręcić rozrusznikiem tak 3-4 sekundy zanim zaskoczył.....a na zimno też jakoś tak nierówno przyspieszał.
Wymieniłem ten zawór i jak ręką odjął, a też się naszukałem o co chodziło.


Ps. Nesfor, zostaw to, szkoda grzebania, takie usterki są cholera najgorsze, bo tak do końca nie wiesz co je powoduje....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 12 lip 2012 20:58:51

ja sie juz poddalem :niewiem: oddalem do serwisu bo dzis wogole dziwnei mi auto sie zachowywalo na autostradzie. jechlaem max 140 na lpg czy pb do tego jakos muloate sie zrobilo :(((
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 12 lip 2012 21:44:46

Katy....

Grzebałeś,grzebałeś i wygrzebałeś....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 13 lip 2012 06:26:25

jakie 'katy ..' ? :) a to 140 to max ? wydawalo mis ie kiedys ze przy wyprzedzaniu podjechalem do 170 na prostej .... ?
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 13 lip 2012 09:27:03

Katalizatory.

No to ja ci powiem, że ja leciałem swoją licznikowe 200 na standardowych oponach. Ale tylko przez jakies 10s, bo się nie dało tak jechac.
140-150 to jest chwila, musisz mieć coś przypchane.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 13 lip 2012 09:52:42

wlasnie zadzownili z serwisu, slabe sprezanie na 1 cylindrze, a problemu z odpaleniem to podejrzewam ze malo paliwa w baku bylo bo zatankowalem jeszcze dyszke przed oddaniem do serwisu.
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez JaGrab3 » 13 lip 2012 11:06:23

Słabe, to znaczy jakie?? Nie daj się wkręcić w rozbieranie silnika jak nie potrzeba.
Słabe sprężanie może być spowodowane podparciem zaworu, tam masz zawory regulowane płytkami, zwyryfikuj to.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez nesfor » 02 paź 2012 09:39:31

kompresje wróciły do normy, jedna głowica to na pierwszym cylindrze miałem 0, a na pozostałych dwóch miałem blisko 4 .. to tyle jeśli o poprawę kompresji no i na jałowym super chodzi, nie trzęsie, pracuje regularnie , nie szarpie nie stuka - normalnie jak nówka, ma więcej energii i dynamiczniej pracuje.
Ale problem z odpaleniem pozostał,

Komp pokładowy pokazuje mi paliwa na 140 km - czy te silniki mogą mieć fochy z odpaleniem przy niskim poziomie paliwa ?!?! Przykładowo jak pokazywał 209 km to odpalał szybciej.
Na gazie nie odpalam awaryjnie bo jest za zimno na dworze ale przed naprawa to zaskakiwal od razu.

W manualu doczytałem ze optymalne ciśnie pracy pompy 43-55 PSI (2.96 - 3.79 bar), planuje zacząć od tego.
Sprawdzę ciśnienie przed wlaczniem silnika, sprawdze jak trzyma ciśnienie po odpaleniu i po zgaszeniu jak trzyma ciśnienie.

Mam pytanie teoretyczne, czy może byc taka sytuacja ze cisnienie bedzie trzymane ale w ukladzie bedzie podawane paliwo z babelkami powietrza -czy to moze powodowac problemy z odpaleniem tylko w takim przypadku powinien byc problem na jalowym a z tym nei mam problemu.
Opel Frontera B long 3.2 2000 LPG
Avatar użytkownika
nesfor
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 503
Obrazki: 2
Dołączył(a): 07 maja 2010 10:28:47
Lokalizacja: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [3.2]Obroty silnika

Postprzez jrzeuski » 02 paź 2012 09:55:38

nesfor napisał(a):Mam pytanie teoretyczne, czy może byc taka sytuacja ze cisnienie bedzie trzymane ale w ukladzie bedzie podawane paliwo z babelkami powietrza -czy to moze powodowac problemy z odpaleniem tylko w takim przypadku powinien byc problem na jalowym a z tym nei mam problemu.
U mnie jak idzie paliwo z powietrzem, to na jałowym chodzi idealnie, ale pod obciążeniem przymula i się dusi. Odpala przy tym normalnie.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 3.2v6



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron