
co do ssania to mi gaśnie jak sie silnik nagrzeje ok do 1 kreski

Witamy ! |
---|
|
przemekcrx napisał(a):A u mnie jak ssanie nie działało tak nie działa..
Narazie nie mam problemu z odpaleniem ,ale ma strasznie niskie obroty..
Możecie mi powiedzieć, który ten elektro-zaworek jest za to odpowiedzialny...
adam153 napisał(a):Witam!
michal 2,8tdi ja mam podobne objawy tez słychać takie syczenie z rury wydechowej
i zamyka się ta klapka na tej rurze co biegnie do kolektora ssącego i obroty silnika
z wrastają do 1000.
Teraz moje pytani przy jakiej temperaturze wyłącza się to ssanie bo u mnie
to dopiero przed samym otwarciem termostatu.![]()
Co mnie niepokoi to to ze jak zapomnę wyłączyć klawisz to nawet po nagrzaniu samo
się włącza podczas jazdy na kilka minut i potem znów się samo wyłączy.
Maciej1981 napisał(a):Michal która to śruba, wrzuc foto jak możesz lub jakiś rysunek, ja silnika diesla to się uczę na froci bo to mój pierwszy w życiu
adam153 napisał(a):Nie wiem czy można kręcić tę śrubkę,a jakie masz obroty na ciepłym silniku.
P.S
Michał a jak do tego doszedłeś z dwie świece padły ,jutro sprawdzam u siebie
michal 2,8tdi napisał(a):Maciej1981 napisał(a):Michal która to śruba, wrzuc foto jak możesz lub jakiś rysunek, ja silnika diesla to się uczę na froci bo to mój pierwszy w życiu
maćku Fotki wstawię ranobo teraz ciemno I zimnoo....
Maciej1981 napisał(a):dzięki jak nie wiem co za fotkę, a co do sprawdzania świec ja robiłem tak samo, poluzowałem nakrętki wysunąłem listwę, no i trzeba pamiętac żeby z pierwszej świecy wysunąc plusa, u mnie wszystkie świece grzeją, dzwoniłem do domu żeby ojciec przepalał frocię raz na jakiś czas do mojego powrotu no i bez wciśnięcia gazu w podłogę nie zapali, w listopadzie biorę urlop i będzie duży przegląd układu paliwowego, niestety dopiero druga połowa przyszłego miesiąca
Pawel - Amor napisał(a):...ta śrubka na zdjęciu to regulacja naciągu linki pedału gazu...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość