-- 06 sie 2015 19:57:38 --
jednak da się bez kanału to zrobić

ja zacząłem dla ułatwienia dostępu od wyjęcia obudowy filtra powietrza i węża od turbiny i IC.
niestety trzeba odkręcić pompę wspomagania żeby mieć dostęp do rurki oleju zasilającej turbo
od spodu odkręcamy płytę,poprzeczkę,wyprzęgnik żeby odkręcic i wyjąć wspornik przy skrzyni
spuszczamy olej,odkręcamy wspomnianą wcześniej rurkę od turbo i przy podstawie filtra też trzeba odkręcić jeden przewód idący do chłodnicy oleju(tylko przy filtrze)żeby mieć dostęp do jednej ze śrub miski oleju
odkręcamy wał od mostu
najlepiej koła na maxa w prawo,(dostęp do śrub mostu)lewarek pod most porządny nasad 22 odkręcamy 4 śruby i most maksymalnie na dół
od miski musimy jeszcze zdjąć dwa wężyki olejowe od vacum i odkręcić przewód powrotu oleju z turbo i wyjąć miarkę oleju(łatwiej wyjąć miskę)
14nasad i odkręcamy śruby od miski
no i micha tyłem w dół i do tyłu wychodzi bez odkręcania smoka.u mnie jeszcze oryginał GM uszczelka była
potem micha płynem do silników umyta i oczywiście wszystko odtłuszczone
za uszczelkę z REINZA dałem 50pare zł i dla pewności tam gdzie miska półokkrągła na rogach dałem trochę sylikonu 350stopni.
montaż wiadomo w odwrotnej kolejności.
rozebranie zajęło mi jakieś 3,5h,trochę roboty jest ale da się zrobić


