Witamy ! |
---|
|
baxxx napisał(a):te silniki mogą się zapowitrzać na :
- oringach w obudowie filtra paliwa
- wężach przelewowych lub ich trójnikach
- uszczelkach na wtryskach paliwa na przelewach - najczęściej
- rzadko na pompie
spospób na sprawdzenie, wystarczy stanać np. na całą noc, tyłem wyżej niż przodem i zobaczyć jak zapali, jak lepiej niż normalnie to znaczy że się zapowietrza
baxxx napisał(a):wszystko jest do sprawdzenia
Balkandriver napisał(a):A jak z kompresją?
baxxx napisał(a):mozesz sprawdzic czy zwiekszenie dawki pomoze, zdejmij wtyczke z czujnika temperatury 2 pinowego ktory jest przy termostacie i zobacz jak zapali .. te silniki maja to do siebie ze jak temperatura jest kolo 0 to jeszcze swiece sie nie zalaczaja - pomimo ze kontrolka pali - bo sterowink z tego co pamietam wlaczy je dopiero okolo -5, i ciezko im zapalic, na allegro mozna kupic takie cuda ktore oszukuja czujnik o pare stopni i zawsze swiece grzeja i dawka jest wieksza .. pociesz sie ze jak bedzie zimniej to bedzie lepiej
maciar napisał(a):Ewentualnie możesz zrobić to jak człowiek i przestawić dawkę komputerem,temperaturę początku grzania świec zmieniamy zmianą oprogramowania na nowszy soft(wada fabryczna)
baxxx napisał(a):maciar napisał(a):Ewentualnie możesz zrobić to jak człowiek i przestawić dawkę komputerem,temperaturę początku grzania świec zmieniamy zmianą oprogramowania na nowszy soft(wada fabryczna)
to już większy koszt ale faktycznie lepszy efekt
ale nie jest to wada fabryczna, po prostu jak auto ma najechane coś kolo 200tys nie pali jak nowy i tyle
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość