
http://pl.scribd.com/doc/46481811/5/Bud ... pompy-VP44
Witamy ! |
---|
|
A tak w kwestii formalnej to czemu pompy PSG są na to wrażliwe?RudeBoy napisał(a):- uszczelniacze trawersów wtryskiwaczy,
- przelewy wymienione,
jrzeuski napisał(a):A tak w kwestii formalnej to czemu pompy PSG są na to wrażliwe?RudeBoy napisał(a):- uszczelniacze trawersów wtryskiwaczy,
- przelewy wymienione,U mnie jak remontowałem silnik, to po złożeniu źle nałożyłem trawersy i ciekły. Poza tym, że paliwo lało się po silniku, to pracował normalnie. A co dziwniejsze jeden wtrysk był niedokręcony i z niego też się lało a silnik chodził równo jak gdyby nigdy nic. A ja leżałem pod autem dumając skąd mi się leje i myślałem, że to uszczelniacz wału. Dopiero później odkryłem, że to z wtrysku, ale to dopiero jak już silnik mi umyło
jrzeuski napisał(a):A w DTI przelewy wracają do pompy zamiast do baku?
ali napisał(a):najpierw zobaczcie czy aby na pewno macie na zasilaniu
RudeBoy napisał(a):ali napisał(a):najpierw zobaczcie czy aby na pewno macie na zasilaniu
No a gdzie niby?
Jakby były wpięte w powrót na pompie to by pompa pchała w nie paliwo. Na powrocie pompy jest spore cisnienie.
Tak jak Bartek pisze. Jedyna opcja to puścić je prosto do baku. Albo buteleczka pod maską i do niej. Po 100km będziesz miał może szklankę ropy w niej.
RudeBoy napisał(a):Te weź wsadź łeb pod maskę i zobaczysz gdzie są wpięte
...niestety.
-- 29 cze 2015 22:06:54 --
Albo odpal auto i w czasie pracy zdejmij wężyk przelewów z pompy i zamelduj po ilu sekundach auto zgaśnie.
ali napisał(a):RudeBoy napisał(a):Te weź wsadź łeb pod maskę i zobaczysz gdzie są wpięte
...niestety.
-- 29 cze 2015 22:06:54 --
Albo odpal auto i w czasie pracy zdejmij wężyk przelewów z pompy i zamelduj po ilu sekundach auto zgaśnie.
Wiesz, jako jedyny z Was budowałem układ zasilania od zera........napatrzyłem się na te króćce aż mnie mdliło i nie powiem ile uji puściłem przez te internetowe mity.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość