
Witamy ! |
---|
|
bloodsuckin napisał(a):Nie sądzę, żeby śruby od głowicy mogły mieć twardość 8.8, nie wiem czy w ogóle w przemyśle motoryzacyjnym używa się śrub o twardości mniejszej niż 10.9, zwłaszcza jeśli chodzi o silniki
bumer napisał(a):JJKILLER a wiesz może gdzie można je dostać ? byłem w asmet na Jerozolimskich i powiedzieli ze nie maja takich
JJKILLER napisał(a):Albo skrócić poduszki, które są pod ramą...
A było czytać, że należy kupić śruby od głowicy Daewoo. Mają długość 166mm i odpowiedni gwint. Kilkanaście złotych za 10szt. Pozostałe 2 można dać ze zwykłym gwintem a takie żaden problem kupić.bumer napisał(a):i tak auto porozkrecane podniesione ,wkladam dystans a nastepnie srube , i co ............................ ?
śruba o długości 140 jest za krótkatrzeba bedzie dac 150 lub 160 !!!!!!!!!!!
jrzeuski napisał(a):A było czytać, że należy kupić śruby od głowicy Daewoo. Mają długość 166mm i odpowiedni gwint. Kilkanaście złotych za 10szt. Pozostałe 2 można dać ze zwykłym gwintem a takie żaden problem kupić.bumer napisał(a):i tak auto porozkrecane podniesione ,wkladam dystans a nastepnie srube , i co ............................ ?
śruba o długości 140 jest za krótkatrzeba bedzie dac 150 lub 160 !!!!!!!!!!!
brum napisał(a):Zobacz pod maskę czy się chłodnica górą nie przechyliła w stronę silnika. Jeśli się pochyliła to masz do przedłużenia wąż z czujnikiem. jeśli jest napięty a nie przedłużysz to urwie się króciec w chłodnicy i![]()
Sprawdzałeś czy wchodzą biegi?
bumer napisał(a):jeśli chodzi o biegi to brak dwójki , słaba czwórka , a i drążka od przełożeń zapomniałem sprawdzic....
bumer napisał(a):klima bez zastrzeżen wentylator nigdzie mi nie haczy ,
bumer napisał(a):jeszcze nascos powoinienem zwrocic uwage?
kawaMX napisał(a):Wajchy od biegów do przedłużenia
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość