przez sh0rty » 13 mar 2013 21:32:30
przerabiałem to ostatnio w 2.3, nic trudnego, ale przydałby się garaż.. klucze potrzebne to bodajże klucz 10 i śrubokręt krzyżakowy, klucz 8 na obejmy wężów nagrzewnicy w silniku.
mi to zajęło 6 godzin,bo bez żadnej instrukcji i robiłem to pierwszy raz, trzeba zdjąć cała deskę, kierownice itd.. no jest trochę roboty ale satysfakcja wielka jak odzyskujesz ogrzewanie :]
a lecisz po kolei:
-zdejmujesz kierownice, kierunki, obudowę licznika i cały licznik
-schowek i całą deskę od spodu (trzeba poszukać śrubek)
-rozbierasz kanał środkowy (najlepiej cały)
-odpinasz kable (u mnie to w nogach kierowcy po lewej stronie 3 wielkie wtyczki)
- potem zdejmujesz zaślepki w nawiewach na boczne szyby i zegarek, tam są ukryte mocowania deski
a potem to już chyba całość powinna zejść i masz nagrzewnicę, nie wiem jak będzie u Ciebie, ale u mnie jest tak:
od prawej --> wiatrak --> chłodnica klimy --> nagrzewnica
ja bez problemu ją wyciągnąłem bez rozbierania i rozpinania klimy, potem rozbierasz ja na pół wyciągasz starą nagrzewnice wkładasz nową i składasz wszystko w odwrotnej kolejności :]
serio to jest jak klocki lego tylko przykręcane na śrubki, powodzenia
AT 30" + lift prawie 2"
mówią, że off-road wciąga :]