Zeppelin napisał(a):Znaczy no to ze pokazuje licznik temp to nic chodzi o to że bulgota w chłodnicy i w zbiorniczku wyrównawczym
Płyn chłodniczy może osiągnąć 120 stopni i dopiero zaczyna się gotować spowodowane jest to tym ze układ jest zamknięty no prawie zamknięty i tutaj kolego proponuje zobaczyć jak ma się korek od zbiorniczka wyrównawczego czy spełnia swoja funkcje. Działa on tak że jak woda w układzie się nagrzeje to przez korek wylatuje bardzo powoli taka ilość powietrza jaka zostanie przez płyn wypchnięta gdyż płynu ci przybywa z powodu wzrostu temperatury jak samochód zaczyna stygnąć powietrze zostaje z powrotem zasanne. Druga sprawa sprawdź w zbiorniczku czy płyn kanałem powrotnym tym najbliżej korka mocno do zbiorniczka wlatuje czy słabo może masz coś z pompą wody. Sugestia z zawaloną chłodnica może być trafna może ktoś wlał/wsypał jakiś preparat do uszczelnienia chłodnicy i może być zapchana.