
wielowypusty w obudowie coraz bardziej są wyrobione
najgorsze jest to że nie mogę znaleźć paragonu bo bym próbował je reklamować
Witamy ! |
---|
|
hirek_gda napisał(a):a moja chińszczyzna niestety coraz bardziej się rozsypuje![]()
wielowypusty w obudowie coraz bardziej są wyrobione
jrzeuski napisał(a):- segera na półoś nie było w zestawie. Trzeba dokupić (średnica 24mm). Ten od automatów (20mm) nie pasuje.
Tak naprawdę to założyłem seger 22, bo akurat taki miałem i też trzyma, ale bardzo ciasno siedzi i ciężko go zdjąć/założyć. 24 byłby optymalny. Być może 25 też wejdzie, ale może być zbyt luźny i spaść jak półoś będzie chciała się cofnąć przy wykrzyżu.Arni napisał(a):Pare stron wczesniej jest napisane, że seger jest 24, teraz znów 25.jrzeuski napisał(a):- segera na półoś nie było w zestawie. Trzeba dokupić (średnica 24mm). Ten od automatów (20mm) nie pasuje.
To techniczna informacja i powinna być w 100% zweryfikowana zanim będzie podana na forum.
A co do sprzęgiełek - dzis doszły mi chińskie, te co na fotkach pokazał jrzeuski.(yijia) Jutro montaż i zobaczymy jak sie sprawują. Na pierwszy rzut oka wielowypust wyglada solidnie, zobaczymy jak w praktyce.
Tak przy temacie - nie chce krakac z góry, ale na moje oko elementy tych sprzęgiełek jak sie zużyją po czasie w jakiś sposób, możnaby dorabiać na obrabiarkach cnc.
Arni napisał(a):Te od brum'a rozerwała półoś, tak to wygląda po pęknięciach dookoła.
O którym zaczepie spręyny mówisz? Tym co podnosi wieloklin jak się obraca pokrętłem ? Działa na zasadzie gwintu obracając go albo podnosi wieloklin, albo go opuszcza w dół celem zazębienia.
brum napisał(a):Na półoś we Frocie wchodzi zewnętrzny 25mm
jrzeuski napisał(a):Arni napisał(a):Te od brum'a rozerwała półoś, tak to wygląda po pęknięciach dookoła.
Tak, półoś dała taki moment na zęby, że nie wytrzymały.
.
Arni napisał(a):Na mojej karcie gwarancyjnej
pisze własnie, że wolno stosowac tylko rozmiary przewidziane przez producenta, widocznie zabezpieczaja się przed takimi wypadkami.
Ja mam u mnie standardową felge 16" co z oponą daje w sumie 29" .To zdecydowanie mniejsze obciążenie niż koła 32".
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości