Witamy ! |
---|
|
sylwian70 napisał(a):I taka prosta naiwna refleksja przecież można zrobić prościej np.zespawać na stałe bebechy przedniego mostu(półosie do bębna)wtedy satelity i kola koronowe już zbędne i mieć całkowitą blokadę-
jrzeuski napisał(a):sylwian70 napisał(a):I taka prosta naiwna refleksja przecież można zrobić prościej np.zespawać na stałe bebechy przedniego mostu(półosie do bębna)wtedy satelity i kola koronowe już zbędne i mieć całkowitą blokadę-
A spróbuj potem wymienić półoś. Jak już zaspawać to satelity, żeby się nie kręciły.
wikked napisał(a):same satelity nic nie dadzą. musisz zespawać satelity z kołami koronowymi.
Półoś wymienia się wyjmując wieloklin (półoś) z wielowypustu koła koronowego więc zespawanie nic nie utrudni.
Blokada "besterlocker" jest popularna tylko ma wadę- mając zespawany tylko tył już bardzo ciężko manewrować autem, a przy zespawanym przodzie myślę że to będzie niemożliwe
mpl napisał(a):a czy ktoś ma wiedzę nt. mostów Isuzu trooper rocznik 88 krótka wersja, czy są lepsze niż w sport A
wikked napisał(a):mpl napisał(a):a czy ktoś ma wiedzę nt. mostów Isuzu trooper rocznik 88 krótka wersja, czy są lepsze niż w sport A
sylwian70 napisał(a):Co mam rozumieć w określeniu kielichy
brum napisał(a):PS. Jak most się kupuje to on już jest z tymi kielichami a przegub wewnętrzny jest na półosi.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości