
Witamy ! |
---|
|
kardiii5 napisał(a):no wszystko wskazuje na to ze przeguby mi sie koncza.a myslalem ze sprzegielka i zmienilem na manuale:) w sumie to dobrze ze przeguby bo inaczej bym swojej dziewczyny na manuale nie przekonal:) na zalączonych strzela ale na skreconych kolach. na wprost juz nie. dopatrzylem sie ze mam jedna gume rozdarta od przegubu a druga juz zaczyna sie rwac.a mozecie mi doradzic jak to dokladnie sprawdzic czy to przegub ?? bo wkoncu wymienie wszystko i nie bedzie zadnej różnicy.z góry dziekuje.
Bardzo bym chciał zobaczyć jak może się udać założyć źleArni napisał(a):A wsadziłeś seger w dobre wycięcie? bo są tam dwa.....
jrzeuski napisał(a):Bardzo bym chciał zobaczyć jak może się udać założyć źleArni napisał(a):A wsadziłeś seger w dobre wycięcie? bo są tam dwa.....
Arni napisał(a):Mogło koło takimi skokami sie obracać, podskakwiać jak sie kopało i wtedy naprzemiennie raz było pod obciążeniem a raz nie - wtedy mogło strzelać. Sprawdz czy nie spadł słynny juz seger, bo on nie lubi zbyt długo siedziec w swoim miejscu.
Na AT to sie super po piasku jeździ albo na szosówkach. MT to sie dopiero kopią na piachu.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości