| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					
 
 
 


Wymienili za sam fakt istnienia tych wcięć?Ironcruz napisał(a):Przyczyną wymiany były luzy na łożysku i wcięcia na wieloklinie.
 U mnie też są, ale jest to stan stabilny od 1,5r. Zrobiły się po pierwszym upalaniu i tak im zostało. Jedno później nie wytrzymało i było wymienione na gwarancji, ale mam wrażenie, że "ten typ tak ma" i wieloklin półosi robi te wcięcia od razu. Tak jakby materiał sprzęgiełka nie był odpowiednio utwardzony powierzchniowo i musi się nieco "zgnieść"  
 

Mam dokładnie takie same wrażenie po wymianie jednego. Miałem jedne z pierwszych serii i nie dość, że śruby mocujące nie pasowały (inny skok gwintu), to jeszcze te problemy z twardością. Także zaczep sprężyny załączającej się odginał przez co były problemy z przełączaniem. Problemy wieku dziecięcego, ale wygląda na to, że producent uczy się na reklamacjachIroncruz napisał(a):I po wczorajszym montażu odniosłem wrażenie, że nowe sprzęgi są wykonane lepiej i z lepszego metalu (nie takiego miękkiego jak poprzednie).






Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość