| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					

Arni napisał(a):Ale jedna uwaga od strony technicznej - te 2 blaszki,które wchodza w wycięciach na pokrętle i odpowiadają za podnoszenie i opuszczanie wielowypustu trzeba troche poprawić po fabryce.

STRUNA napisał(a):ręką i śrubokrętem






Arni napisał(a):Ktoś tu poradził klej do gwintów. Jak jest problem z odkrecaniem to to chyba najpewniejsze rozwiązanie.



konik napisał(a):Ciekawe dlaczego oryginały AISIN się nie odkręcają??

sylwian70 napisał(a):to samo u mnie wymieniłem podkładki sprężynowe na nasze krajoweTERAZ POLSKA!


STRUNA napisał(a):Stare wyglądają bardzo ładnie, zęby całe, prawdopodobnie będą działać bez zarzutu jak się je wymyje całkowicie bo są dosłownie zatopione w smarze![]()
Aha, dołączony seger jest o rozmiar za mały. Męczarnia przy robocie.

nightman napisał(a):Jeżeli automaty Ci "strzelały" zobacz na stan druciku sprężynującego zawartego w takim śmiesznym wybieraku którego element obraca się o kilka stopni w prawo i lewo. Te cudo o którym pisze to płaski pieścionek z ząbkami do stożka i ruchomym środkiem. U mnie wymiana tego elementu zakończyła strzelanie w jednym z kółek - teraz mi "wali" drugie ;(

 Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości