-jeśli masz lsd to masz 2 blaszki z tyłu na obudowie mostu
-jeśli nie masz lsd masz 1 blaszkę z tyłu na obudowie mostu
-wrzuć na luz lub N jeśli masz lsd podniesiesz 2 tylne koła jednocześnie i zaczniesz rękoma kręcić jednym z nich do przodu to drugie również będzie kręcić się do przodu
- wrzuć na luz lub N jeśli nie masz lsd podniesiesz 2 tylne koła jednocześnie i zaczniesz kręcić jednym z nich do przodu to drugie będzie kręcić się do tyłu
-wypadałoby również podłożyć coś pod koła z przodu

metoda na sprawdzenie stanu lsd:
-podnieś 1 koło z tyłu do góry
- wrzuć na luz lub N
-weź klucz dynanometryczny
-do tego nasadka 19"
- załóż ją na 1 z nakrętek koła
-następnie ustaw na 120 - 125nm - jeśli klucz nie pstryknie - masz lsd w super stanie
-jeśli jest około 80nm jest dobrze
-jeśli lsd w ogóle działa to 40nm to minimum
dobra rada : po sprawdzeniu ustaw dynanometr na 0nm bo później są przekłamania

dziękuję za uwagę
