przez mazurkas007 » 01 cze 2010 21:13:23
oficjalnie w silnikach 3.2 sa zwykle szklanki i zawory reguluje sie podkladkami, jak za starych dobrych czasow. mimo to u mnie w silniku sa hydrauliczne popychacze. jak robilem w oplu inwentaryzacje silnika to zamowili po numerze VIN zwykle popychacze, zdjeli czapke a tam hydrauliczne. zadzwonili do niemcowni, do centralnego magazyny GM i okazalo sie, ze sa frotki w ilosci x sztuk z popychaczami hydraulicznymi. wychodzily bez zadnych adnotacji w papierach czy zmian w spisie czesci zamiennych. znakomita wiekszosc frotek ma zwykle popychacze, ale sa tez z hydraulicznymi. jak kolega ma hydrauliczne, to mogl walnac popychacz, nie trzyma cisnienia na oleju, zawor zle dziala, silnik telepie a krzywka klepie w popychacz. jak ma zwykle popychacze to wtedy zatarta prowadnica zaworu ( tak mysle ).
frotka wcale nie jest tu wyjatkiem, w silnikach 2.8, w patrolach Y60 tez sa dwa rodzaje popychaczy, i nikt nigdzie nie znajdzie informacji jakie ma w swoim aucie, diagnoza tylko rozbiorkowa silnika.
ot co mieli na magazynie to wkladali, w poniedzialek takie a we wtorek inne.
była Frotka zmotka 3.2, będzie druga edycja 2.2

Podróże bez granic : Polska, Niemcy, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Rumunia, Mołdawia, Finlandia, Węgry, Włochy, Austria, Czechy, Słowacja, San Marino, Szwecja, Tajlandia, Malezja - tam byliśmy na kołach.