Wiązka i tak będzie cięta, bo złącza wtrysków inne, więc to nie problem. Bardziej mnie interesują czujniki. X22SE ma ich więcej, ale komp C20NE ich nie potrzebuje. Natomiast musi wysterować cewkę i tu widzę główny problem.
Kolejna kwestia to złącze kompa, czy jest takie same tylko nowe sygnały dochodzą w X22SE? Czy cała wiązkę trzeba przeciąć i wszystko od nowa podłączyć do nowego gniazda

Nie zaglądałem jeszcze pod nogi pasażera, ale fabrycznie w 97r. powinien był być X20SE, nie? Więc skoro teraz siedzi pod maską C20NE, to może jest podpięty do fabrycznego kompa od X20SE, da się tak? Powinien wtedy uciągnąć X22SE, bo to chyba te same kompy były. Zna ktoś kody obu kompów, żebym wiedział który jest, jak się do niego dokopię? Średnio uśmiecha mi się przeszczep immo (zdejmowanie deski w obu samochodach

) a nie wiem czy dam radę wyłączyć je opcomem, bo nigdy nie próbowałem.
PS. Miałeś mi przysłać zdjęcia przejściówki na łapy
