Uaz sprzedany, zaczynam rozgladac sie za Frotka. w gre wchodzi tylko A Sport 2.0 benzyna bez gazu i bez zadnych przerobek, ma byc oryginal do codziennej zwyklej eksploatacji na wsi za siedmioma gorami i lasami

Mam kilka pytań:
1. Od którego rocznika frota jest na sprezynach a nie na resorach i czy sprezyny sa tylko z przodu? Jest to powiazane z tym czy jest stara deska czy nowa?
2. Jak jest z bezkolizyjnoscia rozrzadu? Sa 2.0 z kolizyjnym? Gdzies mi sie o uszy obilo ze to zalezy jaki kolor ma pokrywa zaworow.
3. Czy rama ma jakies newralgiczne punkty ktore trzeba szczegolnie badac pod katem korozji czy ogolnie ma byc nie pognita?
4. Czy lekka korozja ramy skresla auto ktore ma byc kupowane jako dupowoz 'na lata' lub 'na zawsze'? Mozna dac to do zwyklego lakiernika do malowania czy trzeba zrzucac bude i robic kompleksowa renowacje?
5. Czy ma ktos do sprzedania taka frotke w stanie perfekt ideal?


Pozdrawiam