Może ktoś z Was miał taki problem i może poradzić jak to naprawić? Diagnostyk powiedział mi, że nikt nie wie co to jest, tylko on

Witamy ! |
---|
|
Tego się spodziewałem, bo ta wtyczka jest hermetyczna.bogdang napisał(a):Styki są ok.
Pierwsze słyszę, ale ciekawe, gdzie on trafił aż kilka Frotek TDSów, bo to równie rzadko spotykany silnik co Frotka.Próbowałem wyłudzić więcej informacji od tego diagnostyka. Powiedział, że problem jest z jakimiś przewodami, które są złamane i że ten błąd wcale nie jest związany z tą usterką. Stąd jest taki pewny, że znając kod błędu nie potrafię znaleźć przyczyny. Mówił, że miał kilka fronterek z identycznym problemem. Więc pomyślałem sobie, że ktoś z forumowiczów też się się z tym spotkał.
lychasc napisał(a):Niestety przepadły mi kody błędów więc zostaje metodą prób i błędów.
slawek50 napisał(a):Witam wszystkich miałem ten sam problem a więc tak opiszę krótko wszystkie kostki ,złącza przekażniki pod maską porozpinałem przeczyściłem odpowiednim kontakt spray następnie wykasowałem błędy,porządnie podociskać wszelkie złącza, kostki ,sprawdziłem zawór pomy i teraz auto hula jak szalone nie ma problemów z odpalaniem i te magiczne 2000 obr. Acha już pisałem wcześniej że przeczyścić jeszcze przewód tj. fajki świec żarowych u mnie wypłynął brązowy syf. Może to wam pomoże mnie zajęło to ok. 1-godz. No i po tych czynnościach jw.skasować i sprawdzić czy nie występują błędy silnika u mnie narazie zero błędów.
-- Dodano 19 sty 2014 19:18:49 --lychasc napisał(a):Niestety przepadły mi kody błędów więc zostaje metodą prób i błędów.
Masz podane na forum ja znalazłem .
bogdang napisał(a):Tak rozumiem, że nie wiesz dokładnie które złącze lub przekaźnik były przyczyną usterki? Poprostu czyściłeś wszystko co znalazłeś pod maską? A co z zaworem pompy? Był w porządku?
slawek50 napisał(a):bogdang napisał(a):Tak rozumiem, że nie wiesz dokładnie które złącze lub przekaźnik były przyczyną usterki? Poprostu czyściłeś wszystko co znalazłeś pod maską? A co z zaworem pompy? Był w porządku?
TAK PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA NA ZAPŁON POWINNO BYĆ WYCZUWALNE POD PALCEM STUKNIĘCIE W OKOLICY TEGO ZAWORU NO I OMOMIERZ POMOCNY.NAPRAWDE POMOGŁO TERAZ NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW I ZROBIŁEM MOŻNA POWIEDZIEĆ TO SAM DIAGNOSTA PODPINAŁ KOMPA I MÓWIŁ ŻE DALEJ COŚ NIE TAK.
bogdang napisał(a):Nawiodłeś mnie na pewną myśl z tym zaworem i zapłonem. Kiedyś zawsze po włączenia zapłony słyszałem jakieś stuknięcie, a ostatnio nie słyszę go. Napisz proszę dokładniej o tym zaworze. Jak do niego podejść i co konkretnie mierzyłeś omomierzem? Dziękuję.
slawek50 napisał(a):bogdang napisał(a):Nawiodłeś mnie na pewną myśl z tym zaworem i zapłonem. Kiedyś zawsze po włączenia zapłony słyszałem jakieś stuknięcie, a ostatnio nie słyszę go. Napisz proszę dokładniej o tym zaworze. Jak do niego podejść i co konkretnie mierzyłeś omomierzem? Dziękuję.
Są obok siebie dwie kostki jedna taka okrągła jakby skręcana to od sterownika pompy i druga taka jakby 8-pin chyba czrna tam dochodzi przewód od zaworu.A sam zawór jest z tyłu pompy pod taką gumową osłonką i na kluczyk 8 skręcony przewód troche trudny dostęp ale da się doiść .
Sailor napisał(a):Czy na pewno po włączeniu zapłonu pojawia się 12 V na zaworze ? Znalazłem u siebie właściwy przewód w wiązce i podłączyłem jak należy zawór ale po włączeniu zapłonu pojawia się na nim 0,8 V , dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem jest 12 V i tak aż do zgaszenia . Błędu nie wykazuje , silnik odpala książkowo ciepły czy zimny ...
Sailor napisał(a):Czy na pewno po włączeniu zapłonu pojawia się 12 V na zaworze ? Znalazłem u siebie właściwy przewód w wiązce i podłączyłem jak należy zawór ale po włączeniu zapłonu pojawia się na nim 0,8 V , dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem jest 12 V i tak aż do zgaszenia . Błędu nie wykazuje , silnik odpala książkowo ciepły czy zimny ...
Za mało u mnie odrazu po po przekręceniu kluczyka świece grzeją i na zaworze 12v.
-- Dodano 19 sty 2014 20:17:42 --
I tak powinno być bo diagnosta to super gość na oplach wychowany same niemieckie marki ma w 1-m palcu
bogdang napisał(a):Ogromne dzięki Sławku, myślę, że ten zawór jest to, czego szukam. Przypomniałem sobie, że stukanie czasem jest, a czasem nie słychać go. A więc cewka jest dobra. Coś może być z kontaktami lub coś mechanicznie zacina w zaworze. Będę to sprawdzał. Napisz proszę jeszcze gdzie mam szukać te dwie kostki od sterownika pompy i od zaworu? Zacznę właśnie od instalacji.
Sailor napisał(a):Sailor napisał(a):Czy na pewno po włączeniu zapłonu pojawia się 12 V na zaworze ? Znalazłem u siebie właściwy przewód w wiązce i podłączyłem jak należy zawór ale po włączeniu zapłonu pojawia się na nim 0,8 V , dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem jest 12 V i tak aż do zgaszenia . Błędu nie wykazuje , silnik odpala książkowo ciepły czy zimny ...
Za mało u mnie odrazu po po przekręceniu kluczyka świece grzeją i na zaworze 12v.
-- Dodano 19 sty 2014 20:17:42 --
I tak powinno być bo diagnosta to super gość na oplach wychowany same niemieckie marki ma w 1-m palcu
No to mam kolejny rebus , bo wychodzi na to, że z ECU nie wychodzi od razu 12 V, podejrzewam problem na zasilaniu ECU. Cała reszta jest zasilana od razu, świece grzeją, immo się rozbraja, CE gaśnie ...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości