Witamy ! |
---|
|
mody1 napisał(a):5,13 było za dopłatą i większość ma 4,88
4,88 są chyba też 2,2
nie wiem jakie były w 2,4
mody1 napisał(a):różne przełozenia powodują różne prędkości osi
auto nie chce jechać
mody1 napisał(a):z zapiętym przodem /4H/ jeździ tak samo jak na 2H
na twardej nawierzchni np asfalt nie będzie jechać w zakrętach/frontera nie ma centralnego mechanizmu róznicowego/
po szutrze, sniegu nie ma róznicy
w twoim przypadku musisz sprawdzić jak auto jedzie na wprost na 2H i 4H
jeśli nie będzie jechać/ bedzie "mulić" na 4H na wprost to masz różne mosty /np tył jedzie szybciej niż przód/
iro01 napisał(a):W takim razie : czy standartem jest to że Frota ciężko idzie na napędzie?
leper napisał(a):Czyli - jak dobrze rozumiem auto nie powinno jechać . W takim razie : czy standartem jest to że Frota ciężko idzie na napędzie?
leper napisał(a):wiesz co, pisać można do bólu - zadzwoń jutro z rana i pogadamy - jak mówiłem przerabiałem ten temat w tym roku i zdarzyło mi się przejechać na innych przełożeniach i wiem czym się to kończy, mamy chyba ten sam model. 508-251-470 pozdrawiam
leper napisał(a):Wojtek, Jeżeli frota A sport 2,0 to przełożenia 5:13 i nie ma co kombinować
Silnik 2.0 do połowy roku 1995 / ogumienie 225/75 – 4.88:1
Silnik 2.0 do połowy roku 1995 / ogumienie 255/75 – 5.13:1
Silnik 2.4 , ogumienie 225/75 - 4.56:1
Silnik 2.4 , ogumienie 255/75 - 4.88:1
Silnik 2.0 od połowy roku 1995 / ogumienie 255/65 – 5.13:1
Silnik 2.2 , ogumienie 255/65 - 4.88:1
Silnik 2.8 diesel , - 4.56:1
Silnik 2.5 diesel - 4.3:1
Frontera 3 drzwiowa , most przedni – 9 HU 0.9 litra oleju
Frontera 5 drzwiowa, most przedni 1.7 litra oleju
Most tylny - standard 2.3 litra oleju
Most tylny - z LSD 1.9 litra oleju
Dane z naszego forumhttp://www.opelfrontera.pl/forum/viewto ... =56&t=5108
i na prawdę przerabiałem to. 5:13
Jazda na innych przełożeniach kończy się strzeleniem sprzęgiełek lub co gorsza dalej
Pokręć półosiami, żeby załączyć sprzęgiełka a potem kręć wałem i licz obroty kół.iro01 napisał(a):Kiedy chciałem sprawdzić dyfer obrotami to klapa, bo mam automatyczne sprzęgiełka i na podniesionym przodzie nie kręci się wałek.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość