Witamy ! |
---|
|
ADAM SP3WXO napisał(a):Jest to skrzynia typu 4L30-E. Jest to konstrukcja GM robiona na rynek głównie amerykański.
wikked napisał(a):robią zajebiście w terenie
wikked napisał(a):@ADAM zna się na skrzyniach a ja Ci powiem że automaty robią zajebiście w terenie.
oposs napisał(a):Dopoki sie nie zagrzebiesz i usilujesz wyjechac metoda przod-tyl
ADAM SP3WXO napisał(a):A w czym problem
oposs napisał(a):ADAM SP3WXO napisał(a):A w czym problem
Ano w tym ze wspolczuje skrzyni jesli na gazie bedziesz chcial wyrwac auto probujac je rozkolysac w przod i w tyl. Automat dobry do scigania i na podjazdy, w bloto raczej nie widze
janusz64 napisał(a):Zgadzam się z kolegą,na manuału większe możliwości.
ADAM SP3WXO napisał(a):Jest to skrzynia typu
sebol długi napisał(a):skrzynia idzie jedna
Frota miała dwa automaty 1. ZF 2.GM .Obie skrzynie są sterowane elektronicznie elektrozaworami.W wiekszości frotek jest GM i jest on wytrzymalszy od ZF który montowany był we frotkach tych poliftowych [...].Czyli frota do 2000 gm a potem równorzędnie gm i zf
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość