Witamy ! |
---|
|
bambam napisał(a):Jak w temacie, przód czy tył?
Stromy podjazd na łańcuchach w zimie, długość około 1km. Na przód wydaje się bardziej efektywny. Co Koledzy powiedzą?
marek230482 napisał(a):A koledzy do instrukcji zaglądali? Bo jak mnie pamięć nie myli to tam jest zapis, że można tylko i wyłącznie na tył
jrzeuski napisał(a):Ja to bym najpierw spytał jakie opony są, bo jeśli nadwymiarowe to może się okazać, że żadne łańcuchy nie wejdą.
Jake napisał(a):marek230482 napisał(a):A koledzy do instrukcji zaglądali? Bo jak mnie pamięć nie myli to tam jest zapis, że można tylko i wyłącznie na tył
Przepraszam instrukcji czego?
jrzeuski napisał(a):No właśnie chodzi o to, że same sobie wytną
marek230482 napisał(a):Proszę
tupek napisał(a):A po co te łańcuchy ?
Jak się zawiesiłem w zaspie i koła były w powietrzu to łańcuchy nie pomogłyby.
marek230482 napisał(a):Ale my nadal piszemy o serii czy wszystkich ma nas ponieść wyobraźnia jak Ciebie?
marek230482 napisał(a):Bo jak tak to ja Ci napiszę że bez kolców to nie podchodź do tematu
bambam napisał(a):Założyłem na tył, fajna sprawa. Wydaje mi się, że jakby załozył jeszcze na przód to nie było by bata na Frontere w zimie. Z drugiej strony Kolega wkleił kawałek instrukcji gdzie pisze,że łańcuchy zakładać na tył, a co jakby na wszystkie koła założyć?
szymon.ha napisał(a):Uważam że producent zabezpiecza się przed tym aby kola z łańcuchami z przodu nie obcieraly o ramę bądź inne elementy nadwozia.
Nie dziwota, bo przód jest cięższy, więc ma lepszą trakcję. Do tego jest skrętny, co daje możliwość sterowania wektorem siły a tył pcha tylko w osi samochodu.riko napisał(a):tylko przód. próbowałem i na przodzie lepiej
jrzeuski napisał(a):riko napisał(a):...co daje możliwość sterowania wektorem siły a tył pcha tylko w osi samochodu....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość