Igła nie pomogła.
Rozpiąłem wężyki i przedmuchałem co się da kompresorem.
No i jest gitara.
-- Dodano 02 cze 2014 22:47:49 --
klejnus napisał(a):To ja się podepne do tematu. W mojej frocie po zakupie dopiero dojrzałem brak zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy. Zamówiłem używkę wpiąłem wtyczkę i 0 reakcji. Wycieraczki się uruchamiają a silniczek 0 reakcji. Pomierzyłem miernikiem i brak prądu. Ktoś tu pisał o sterowniku który odpowiada za kilka funkcji. Gdzie go szukać? Jak on wygląda? bezpieczniki całe i zdrowe. Zostaje mi tylko lecieć po kablu i szukać przerwy. Jakieś propozycje?
Z bezpiecznika F11D (bezp 11 z kabiny) powinien iść przewód szaro-biały 1,5 mm* i rozgałęzia się na:
- przerywacz/sterownik przednich wycieraczek (nie ma wpływu na pracę pompki)
- styk wycieraczek w przełączniku zespolonym pod kierownicą (styk nr 3)
- styk pompy spryskiwacza szyby w przełączniku zespolonym pod kierownicą (styk nr 1)
wszystkie trzy przewody powinny być szaro-białe i powinno być na nich +12 V przy włączonym zapłonie
jeśli wycieraczki chodzą, to do tego miejsca powinno być ok.
ze styku nr 7 przełącznika zespolonego powinien odchodzić przewód czarno-niebieski 1,5mm*, odgałęzia się na:
- znowu sterownik/przerywacz przednich wycieraczek (odejście nieistotne)
- przerywacz/sterownik tylnych wycieraczek (odejście nieistotne)
- styk nr 1 w silniku pompki spryskiwacza szyby przedniej (sprawdź kontrolką czy przychodzi + przy manipulacji przełącznikiem zespolonym)
wszystkie trzy przewody powinny być czarno niebieskie i powinno pojawić się na nich +12 V przy załączeniu spryskiwaczy przełącznikiem zespolonym (zapłon ON oczywiście)
ze styku nr 2 silnika pompki spryskiwacza powinien odchodzić przewód czarny 1,5 mm* do masy (sprawdź kontrolką czy masa jest na stałe)