Witamy ! |
---|
|
Borew napisał(a):Aha ok
to pewnie z tą prędkością turbina mi pada. Co jeszcze radzicie mi posprawdzać z tym odpalaniem na ciepłym ? Proszę o propozycję to posprawdzam.
RudeBoy napisał(a):Borew napisał(a):Aha ok
to pewnie z tą prędkością turbina mi pada. Co jeszcze radzicie mi posprawdzać z tym odpalaniem na ciepłym ? Proszę o propozycję to posprawdzam.
- statyczny kąt początku wtrysku
- szczelność całego układu paliwowego
- kompresja
- sprawność czujnika temperatury
- podmienić/sprawdzić czujnik położenia wału
Borew napisał(a):Aha ok
to pewnie z tą prędkością turbina mi pada.
RudeBoy napisał(a):Typowe liche palenie 2.2dti.
Jak masz takie problemy jak na tym filmie to sprawdzić wszystko co napisałem wcześniej.
Twierdzisz, że pompa na 100% ok. Jestes tego pewny? Czy tak powiedział mechanik, który ja regenerował?
Borew napisał(a):RudeBoy napisał(a):Typowe liche palenie 2.2dti.
Jak masz takie problemy jak na tym filmie to sprawdzić wszystko co napisałem wcześniej.
Twierdzisz, że pompa na 100% ok. Jestes tego pewny? Czy tak powiedział mechanik, który ja regenerował?
Pompa jest w porządku mechanik to potwierdził. Posprawdzałem podciśnienia jest dobrze, teraz na zimnym czasami długo kręci. Wymienię rozrusznik na nowy i przeczyszczę kolektor dolotowy bo raz dobrze odpali a raz źle, żeby była pompa to po odpaleniu nie równo by chodziła a w trakcie jazdy by trochę szarpała a ona jak odpali to idzie jak strzała ma moc tylko turbina pomału pada. Pompa raczej odpada błędów pompy nie widzi komputer więc powinna być dobra kąt wtrysku jest też dobry.
Czujnik temperatury odłączałem i tak samo zapala elektrozawory mają dobre napięcia są dobre, myślę że to może być rozrusznik bo już jak kręci to czasami silnik się nawet nie zatrzęsie tylko słychać świst jakby tulejki i szczotki na rozruszniku padły i nie może przełamać obrotu na kole zamachowym i temu silnik tak telepie i kręci długo przy odpaleniu. Czy może to być rozrusznik ?
RudeBoy napisał(a):Borew napisał(a):RudeBoy napisał(a):Typowe liche palenie 2.2dti.
Jak masz takie problemy jak na tym filmie to sprawdzić wszystko co napisałem wcześniej.
Twierdzisz, że pompa na 100% ok. Jestes tego pewny? Czy tak powiedział mechanik, który ja regenerował?
Pompa jest w porządku mechanik to potwierdził. Posprawdzałem podciśnienia jest dobrze, teraz na zimnym czasami długo kręci. Wymienię rozrusznik na nowy i przeczyszczę kolektor dolotowy bo raz dobrze odpali a raz źle, żeby była pompa to po odpaleniu nie równo by chodziła a w trakcie jazdy by trochę szarpała a ona jak odpali to idzie jak strzała ma moc tylko turbina pomału pada. Pompa raczej odpada błędów pompy nie widzi komputer więc powinna być dobra kąt wtrysku jest też dobry.
Czujnik temperatury odłączałem i tak samo zapala elektrozawory mają dobre napięcia są dobre, myślę że to może być rozrusznik bo już jak kręci to czasami silnik się nawet nie zatrzęsie tylko słychać świst jakby tulejki i szczotki na rozruszniku padły i nie może przełamać obrotu na kole zamachowym i temu silnik tak telepie i kręci długo przy odpaleniu. Czy może to być rozrusznik ?
Wszystko co napisałeś od A do Z nie jest prawdą.
Może nie być żadnych błędów a pompa będzie pracować niewłaściwie. Po odpaleniu może śmigać bardzo dobrze i nic nie szarpać.
10 razy będzie źle odpalać za 11 od strzała to są właśnie objawy niewłaściwie pracującej pompy.
Po raz kolejny powtórzę. Statyczny kąt wtrysku ustawiany na kole pompy jest kluczowy dla rozruchu. Vp44 to pompa sterowana elektronicznie ale nastawnik kąta działa tylko w pewnym zakresie i jak źle jest ustawiony kąt na kołach to będzie licho palić.
Ile auto ma przebiegu? Kąt w 2.2dti potrafi się posypać bo naciąga się łańcuch rozrządu. Jak majster poskładał pompę i rozrząd ustawił na blokady i znaki może brakować kilku stopni i będą problemy z rozruchem. Trzeba zdjąć dekiel pompy i przestawić minimalnie rozrząd na kole pompy na fasolkach.
Może też być tak, ze przyciera się tłoczek nastawnika kąta w pompie i efekt będzie taki sam. Pompa była regenerowana mówisz. Co wchodziło w tą regenerację? Został wymieniony nastawnik/tłok na nowy?
Zostaw te podciśnienia w spokoju bo one ni jak się mają do odpalania.
Skoro mówisz, że powyżej jakiś tam obrotów wywala czeka to napisz dokładnie jakie są kody błędów. Choć i to nie będzie przyczyną z ciężkim rozruchem.
Kolektor sobie możesz wyczyścić bo na pewno zasyfiony ale to też nie ma wpływu na odpalanie.
RudeBoy napisał(a):98% mechaników nie ma pojęcia o tym że w tych silnikach robi się korektę statycznego kąta wtrysku.
Będziesz grzebał przy turbinie a i tak będzie palić kulawo.
Ty sądzisz, że pompa nie jest problemem bo tak uważasz. Ja natomiast sądzę, że wydasz jeszczee kilka stówek a i tak się skończy na grzebaniu przy pompie.
Przychodzisz tu z pytaniami. Dostajesz konkretne odpowiedzi ale ich nie słuchasz.
Więc dalej radź sobie sam ze swoim mechanikiem.
RudeBoy napisał(a):Ja jebe...
To Ty nie byłeś w stanie stwierdzić, ze to rozrusznik licho kręci czy wręcz nie kręci wcale?
W dodatku pokazujesz filmik, na którym widać typowe objawy nie palącego DTI i mówisz, że tak samo jest u Ciebie.
No chyba jednak nie tak samo.
Nie no nie mam siły do tego forum.
przemekcrx napisał(a):Rozrusznik wydymałeś od tak długiego heblowania
Kup karton bo zapewne jesienią padnie następny wraz z akumulatorem...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości