| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					

Chodziło akurat o tylne i do ZJ. WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w tereniebart322 napisał(a):To chyba kupuje lampy do anglikow, bo europejskie sa drozsze, niz do froty. Przynajmniej do WJ. Do anglikow fakt, tanie jak barszcz.

jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie

To akurat wiem, bo kuzyn myśli na takim celem przeszczepu napędu do swojego ZJ, którego już nieźle zmęczyliśmy na rajdachdrech napisał(a):jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie
3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.


drech napisał(a):jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie
3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.


Gdzieś czytałem, że VM dorobił się w którymś momencie common-raila, ale nie wiem czy to akurat było w 3.1.bart322 napisał(a):drech napisał(a):3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.
Przeciez to wieksze przeklenstwo niz DTI.
3.1 to jest VM, a CRD to 2.7, no ale kto by chcial miec silnik ze sprintera w jeepie
 Pedał gazu miał tylko pozycję "zero" i "max", ale nie dało się go zastąpić przełącznikiem  







bart322 napisał(a):CRD to 2.7, no ale kto by chcial miec silnik ze sprintera w jeepie

 
 
 

 
 
 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości