
| Witamy ! |
|---|
|
|








To przez te gumki na koszyczkach, które się poddają wodzie i błoto pod nie włazi. Krzyżaki z metalowymi uszczelnieniami żyją dużo dłużej, ale i kosztują razy 2.RudeBoy napisał(a):uja warte są te krzyżaki GKN U110
wystarczają na max 10.000km








brum napisał(a):Bo te nakładane są beznadziejne i zazwyczaj wychodzi smar przy kalimatce. Najlepiej dorobić sobie końcówkę wkrecana w krzyzak, wtedy można przecisnąć.




brum napisał(a):Ale chyba nie da się zamontować tego odpowietrznika do smarownicy zamiast tego zacisku.





Jake napisał(a):Co o tym myslicie?
http://allegro.pl/krzyzak-walu-ford-tra ... 87576.html




Jake napisał(a):To tez juz namierzylem na forum Landka, tylko tych krzyzakow prawie nigdzie nie ma. Napisalem do dfe-parts.eu/. Zobaczymy, czy jeszcze maja.

Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości