Witamy ! |
---|
|
O centralny dyfer. Frota ma stałe sprzężenie przedniego i tylnego wału w skrzyni rozdzielczej, czyli tzw. PartTime 4WD. Terenówki takie jak Jeep, Pajero, LC mają w standardzie lub opcji reduktory z dyferencjałem centralnym i mogą jeździć w trybie 4x4 po asfalcie. Oczywiście do jazdy w terenie jest opcja blokady tego dyfra (tryb PartTime 4WD).bednar1982 napisał(a):Witajcie macie większą wiedze chodzi o :
1) Czym się różni ilośc dyrów frota ma 2 a niektóre terenowe 3, o co tu chodzi?
Nie zawsze oznacza 100%. LSD też czasem nazywane jest blokadą, choć nie jest nią w pełni.2) DYFER lock oznacza 100 % blokadę np. tylniego mostu ?
To nie pytania na to forum, spytaj lepiej wujka Google albo na rajdy4x43) Super Select I i Super Select II i Easy Select jakie są róznice i do czego służą w Pajero.
4) MERCEDES-BENZ G5 pierwsza pozycja czy on nie ma reduktora ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości