Witamy ! |
---|
|
sador86 napisał(a):wiem o co chodzi z tymi wysokimi obrotami na zimnym silniku w x22se ,, u mnie dochodzi nawet do 3000```~~ 3500rpm.
ostatnio zauważyłem, że pomogło ruszenie kablami powyżej alternatora, w okolicach przed przepustnicą, a chłodnicą. Nie wiem czy to wina przetartych kabli czy jakiś czujnik. Nad alternatorem jest kostka od kabla , który przechodzi nad głowicą w prawo i w dół do bloku silnika - przy prawej łapie silnika,,, polecam kupić spray do połączeń elektrycznych i wszystkie ale to wszystkie kostki od silnika wypsikać i spiąć, cewkę i wysokiego napięcia też. Napewno nie zaszkodzi, mi pomogło. \\\\nie wskakuje na wysokie obroty na zimnym od 2 tygodni przynajmniej. Po drugie jak się wjedzie w wodę to taki spray w kostkach napewno nie zaszkodzi. Ogólnie osobiście podobało mi się jak brud i biały nalot z wnętrza kostek ładnie się rozpuszcza i wypływa na zewnątrz. Walczę od roku z 2,2 i stwierdziłem dopiero , że to wina gazola, który wpiął złe nowe wtryskiwacze- po 10``~~ 15km zaczyna na 3 garki chodzić ... niepotrzebnie czujnik położenia wałka wymieniłem... sekwencja psuła robotę.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości