| Witamy ! |
|---|
|
|






brum napisał(a):Żadnego amortyzatora nie trzeba odkręcać.
ja robiłem to 2 miesiące temu i dziś i za każdym razem odkręcenie amora z prawej strony BARDZO mi ułatwiało pracę , a to przecież tylko jedna śruba ( ta dolna )


brum napisał(a):w czym ułatwia?
a auto masz proste?




Odoll napisał(a):Nie wiem jak w B ale w A odkręcić trzeba górny sworzeń


ali napisał(a):Odoll napisał(a):Nie wiem jak w B ale w A odkręcić trzeba górny sworzeń
Co da koledze odkręcenie górnego sworznia jak ma seryjnie nie przełożony ? O absurdzie odkręcania amora już sie nie będe wypowiadał
Odoll napisał(a):Nie wiem jak w B ale w A odkręcić trzeba górny sworzeń i drążek kierowniczy a z prawej strony jeszcze amortyzator


Odoll napisał(a):A co do "absurdu" odkręcania amora to się nie wypowiadaj jak nie widziałeś tego u mnie , kielich jest szerszy (większe Fi) i nie chce wyjść i już , tak trudno to pojąć


Odoll napisał(a):Dobra , Ty wiesz swoje , ja wiem swoje , każdy się okopał na swich stanowiskach i zdania nie zmieni więcskończyłem .






Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości