Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Jest OK
jrzeuski napisał(a):Tylko, że ja już raz wymieniłem olej i filtr na próbę, ale nic to nie zmieniło Rozkręciłem podstawę filtra jak był zdjęty filtr i przeczyściłem zawór przelewowy do chłodnicy oleju, ale podejrzewam, że problem sprawia zawór przelewowy przy pompie. Już raz mi się zaciął i silnik po paru minutach stanął, bo się przytarł. Z tym, że żeby się dobrać do tego zaworu, to by trzeba miskę zdjąć a to już duzo roboty. Powinienem był to zrobić przy okazji wymiany przedniego mostu, ale wtedy zapomniałem
Ceny to jedno, ale jak pytam w IC czy Focie o części do VMa to w najlepszym razie słyszę "nie mamy na magazynie, sprowadzimy za ... dni".jafcio napisał(a):jak coś mam zniżki w auto distribution, auto partner intercars auto euro i podobnych więc jak coś pisz mogę zamówić CI po kosztach
Już nie mam, ale musiałem wlać, bo każda chłodnica, którą naprawiałem ciekła i to była jedyna metoda poza kupnem nowej. A co ma woda do kanałów olejowych?no i mam nadzieje ze nie masz w układzie chłodzenia preparatów do uszczelniania układu chłodzenia.
zapychają kanały olejowe i froty ich zdecydowanie nie lubia.
Huberek napisał(a):gwint M14.
Czujnik można próbować reanimować, ale z miernym skutkiem - moim zdaniem nie warto.
Sprężynkę może dobierzesz podobną od czegoś, może wystarczy dać ze dwie podkładki.
Na resztę pytań nie potrafię odpowiedzieć.
Huberek napisał(a):U mnie są podobne wartości i podobne "falowanie".
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości