Witamy ! |
---|
|
adrianee36 napisał(a):A to 33 cale to do sporta 2.0 ?
trout86 napisał(a):akurat taki ma sąsiad do sprzedania, chce je założyć, pojeździć jak to pójdzie
No właśnie o definicję tego śmigania chodzi. Rozpędzić się na asfalcie i do 150 pewnie się da, ale ile minut to potrwa w takich butach? A w terenie każdy podjazd na reduktorze na pierwszym biegu i to z rozpędu. Zapomnij o technicznej jeździe, bo elastyczności nie ma żadnej. Wszystko atakujesz pełnym butem z nadzieją, że koła nie zatrzymają silnika. Przez błoto słabo, bo silnik nie daje rady kręcić kołami na tyle szybko, żeby się opony oczyszczały. W piasku to już w ogóle zapomnij, że obrócisz kołami jak się wryjesz. Jedynie uda się sprzęgło spalić. I to ma być śmiganie? 31" MT to optimum dla Sporta 2.0. 32" jeszcze obleci. Więcej to już tylko na bulwar i żeby bojowo na parkingu wyglądał. Chyba, żeby AT założyć to silnik ma szansę sobie poradzić, bo i tak nie ma czym kopać a w błocie się od razu zakleją i przestaną przeszkadzać silnikowiSemir napisał(a):ma sporta 2.0 na 35" po asfalcie 80 km/h bez problemu w terenie też śmiga.
Semir napisał(a):Jest chłopak na forum na imie ma Marcin ksywa Cinek i jakieś liczby dalej są ma sporta 2.0 na 35" po asfalcie 80 km/h bez problemu w terenie też śmiga. Most zmieniał jakoś wcześniej ale nie pamiętam na jaki i wiem że ukręcił półoś po prostu pękła. Dokładnie nie pamiętam.
Patrząc po swoich kapciach śmiem twierdzić, że 35" by upchnął po solidnym pocięciu błotników z przodu i z tyłu. Do tego odpowiednie ET felg, żeby przy skrętach koło nie tarło o ramę i wywalenie przedniego stabilizatora. Ale i tak promień skrętu byłby wielki.RudeBoy napisał(a):poza tym bardzo ciekawe jest jak fizycznie 35" weszło...
nie wiem jak to auto skręca![]()
jrzeuski napisał(a):No właśnie o definicję tego śmigania chodzi. Rozpędzić się na asfalcie i do 150 pewnie się da, ale ile minut to potrwa w takich butach? A w terenie każdy podjazd na reduktorze na pierwszym biegu i to z rozpędu. Zapomnij o technicznej jeździe, bo elastyczności nie ma żadnej. Wszystko atakujesz pełnym butem z nadzieją, że koła nie zatrzymają silnika. Przez błoto słabo, bo silnik nie daje rady kręcić kołami na tyle szybko, żeby się opony oczyszczały. W piasku to już w ogóle zapomnij, że obrócisz kołami jak się wryjesz. Jedynie uda się sprzęgło spalić. I to ma być śmiganie? 31" MT to optimum dla Sporta 2.0. 32" jeszcze obleci. Więcej to już tylko na bulwar i żeby bojowo na parkingu wyglądał. Chyba, żeby AT założyć to silnik ma szansę sobie poradzić, bo i tak nie ma czym kopać a w błocie się od razu zakleją i przestaną przeszkadzać silnikowiSemir napisał(a):ma sporta 2.0 na 35" po asfalcie 80 km/h bez problemu w terenie też śmiga.
No i trzeba pamiętać, że 5.13 nie ma na co wymienić, żeby most był wytrzymalszy, więc trzeba zejść z przełożeniem a to tylko pogarsza kwestię możliwej wielkości kół. Zaspawanie przodu wykończy z kolei półosie, ale zanim to nastąpi trochę się uda pobawić.
Głównym problemem z oponami >32" jest to, że ocierają przy progach a na to BL ani inne wyprofilowanie w Sporcie nic nie pomaga. Na dużym wykrzyżu któreś koło i tak się będzie chciało schować w nadkolu.baxxx napisał(a):myślę że da się upchnąć 35" do A sporta bez nadmiernego podcinania błotników ...
Myślę, że najlepiej od Laplanderaadrianee36 napisał(a):ale co z 2.0 i tymi mega mocnymi mostami ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości