przez JaGrab3 » 15 wrz 2012 19:51:35
nie wiem jaka jest prawidłowa numeracja, w manualu cylindry są numerowane, stojąc przodem, od lewej 1, prawy 2, znowu lewy 3 itd, czyli naprzemian.
Ciekawi mnie ta nierównomierna praca na jałowym, czy to jest coś w stylu wypadania zapłonów, czy raczej falowania obrotów?
Wypadanie dobrze słychać stojąc przy wylocie rury wydechowej, takie pyknięcia sa wtedy/
Wymieniłeś cewki i świece, więc elektrycznie powinno być OK, tam nie ma przewodów WN i innych takich wąskich gardeł, więc czyżby sterownik??
Tak strzelam w te luzy zaworowe, bo miałem podobnie w civicu, przespałem 1 regulacje, i na 1 cylindrzee wydechyt się skasowały, przez co silnik chodził nierówno i szarpał, po regulacji wszystko bylo OK.
Czy u Ciebie jest różnica ciepły/zimny?
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5


