| Witamy ! |
|---|
|
|




JJKILLER napisał(a):Zdejmij mieszek z lewarków, pod nim masz taką fest gumę na oba lewarki - też zdjąć, odkręć blachę mocującą lewarek od napędów do skrzyni i sprawdź czy końcówka lewarka na pewno siedzi w gnieździe (kulista dziura), jak tak to nalej tam troszkę oleju, przykręć lewarek (ale bez zakładania mieszków), i pomajtaj mocno przód/tył. Może się coś blokuje i lewar nie wypycha całkowicie wodzika do przodu.







wira napisał(a):.. Ale do AVM trzeba dokupić możliwie najlepszy torx t15 i najlepiej z gwarancją

wira napisał(a): Ale do AVM trzeba dokupić możliwie najlepszy torx t15 i najlepiej z gwarancją
baxxx napisał(a):ja zmieniłem szpilki na imbusowe i jest zdecydowanie lepiej
za to te oryginalne śruby już byłem zmuszony rozwiercać bo jak już kturyś z żedu torks w końcu CUDEM się nie ukręcił to ukręciły się te śrubki w sęsie wyrobiło się wejście na torxa i nie było innej rady jak rozwiercać 










Huberek napisał(a):No i niewłaściwie zmontowane jest sprzęgiełko - mogło się przekręcić z powodu braku segera.
Ten stalowy ząb który zostaje na piaście powinien być na wprost szpary stalowego pierścienia zdejmowanego razem ze sprzęgiełkiem.



Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości