przez Ironcruz » 20 maja 2016 12:22:33
Dla potomnych: co zrobić jak cieknie z siłownika sprzęgła we Fronterze A Sport 2.0 benzyna. EDIT: C20NE do rocznika 94' przed liftem.
Zamienniki nie występują w Polsce. Na dzień dzisiejszy nie znalazłem.
Zamienniki produkowali:
- TRW PJL701
- BLUE PRINT ADG03612 (ten nawet ma cenę ok 450 zł).
Są za to dostępne na niemieckim ebayu. W cenie ok. 280 zł z przesyłką.
Bardzo zabawna jest za to cena za oryginalny siłownik w łopelszopie: "2000 zł". Ten sam oryginał u Mądrego: 600 zł.
Ale można wymienić padniętą uszczelkę i harmonijkową osłonkę.
Pasuje kombo z tych zestawów:
- autofren D1165 (zestaw jest od BMW, ale w środku są aż trzy pasujące uszczelki, więc bez obaw można wymieniać)
- autofren D3327 (tu jest harmonijka)
W jednym jest harmonijka a w drugim pasująca uszczelka. Razem ok. 40 zł.
Odpowietrzanie sprzęgła to:
- dużo płynu DOT3
- na pierwszy ogień można samemu: dajemy rurkę na odpowietrznik i do butelki z płynem tak, żeby nie zassać powietrza na powrocie
- ręcznie pompujemy patrząc pod autem jak zacznie lecieć sam płyn bez bąbli
- potem już w dwie osoby: jedna pompuje i trzyma, druga luzuje odpowietrznik.
Ostatnio edytowano 21 maja 2016 09:21:48 przez
Ironcruz, łącznie edytowano 1 raz
Podpis.