przez jrzeuski » 26 lut 2012 15:07:03
U mnie w A te kapcie wymagały zmniejszenia ET felgi (dałem dystanse 33mm, czyli uzyskałem ET+5), żeby nie tarły o wnętrze nadkola (głównie stabilizator) przy skrętach a i tak w terenie potrafią coś szlifnąć przy wykrzyżu. Jeszcze nie doszedłem co i kiedy, żeby podumać jak to wyeliminować. Tylko słyszę to z kabiny, ale zanim się wychylę przez okno, to już jest cisza. W B będzie z pewnością gorzej.
PS. Chlapaczy nie mam już od dawna, ale na tych kapciach i dystansach trzeba zapomnieć o czystych drzwiach nawet jak się tylko jeździ po czarnym. Boczne szyby też zachlapuje jak choć trochę wieje. Bez dystansów tego nie było, drzwi tylko do wysokości listwy bocznej uwalało.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition
naprawy i motanie Frotek 
SMS/PW/email/czat.