| Witamy ! |
|---|
|
|










Zbendul napisał(a):panowie ....czym jest nasze 2 czy 3 cale.....
http://www.btv4x4.com/btv/ref_isuzu.php
polecam polukac dokladniej
sa ochotnicy na zmotanie takiej zawiechy ?:)
buldog napisał(a):Witam
Mam takie pytanie-
podniosłem swojego longa A 2,4 za pomocą resorów i przedłużonych wieszaków oczywiście amortyzatory od lublina i polibusze wszystkie z tyłu nowe.
koła to 16 cali et13 z oponami 255/85/16 Bf goodrich km.
Tył -most zmieniony z wersji z bębnami na nowszy od wersji A z tym samym przełożeniem ,{poszerzył mi rozstaw tylnich kół i to sporo}zmiana mostu wykonana w wakacje i wszystko działało jak ta lala.
I teraz pojawia się problem bo teraz po wymianie kół ,podwyższeniu tyłu i podkręceniu przodu na drążkach - pojawiły mi sie wibracje na 1 i 2 biegu przy prędkosciach od 10 do 40 km/h potem wszystko jest ok nic nie trzęsie ani nie przenosi sie na napęd
Dodam że teraz tył ma wys do nadkola 105 cm a przód 99cm -prześwit przodu do najnizszego punktu podwozia to 32 cm , wys. kół to 84 cm
Nie wiem czy to wina krzyżaków czy podpory wału czy tez może coś innego .
Sprawdzałem pod autem i nie zauważyłem żadnych luzów ani nic w tym stylu.
Jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o porady
pozdrawiam buldog




frota stoi pod blokiem wszystko skute lodem,mróz zarąbisty chyba poczekam do lekkiego ocieplenia.Nadal nie mam amorków TM,zaginął człowiek który mi je miał ściągnąć z Germani.Mam nadzieje ze po niedzieli bolid będzie na chodzie,tylko blokują mnie amorki.Może ktoś z was zna nr katalogowy rancho RS9000 do tyłu frota A95-98 lift 2''.Jeśli do poniedziałku nie odezwie się sprzedawca zamówionych trail master to atakuję RANCZO.Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości